וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "העבודה שאני עושה לא מספיקה, צריך שערים ובישולים"

28.12.2016 / 13:58

חלוץ בית"ר ירושלים: "כשאנחנו משחקים לא טוב, אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם קריאות מצד הקהל". רואדה וקלאודמיר יפתחו נגד מכבי תל אביב, גם שלומי אביסדריס בתמונת ההרכב

יוסי ציפקיס

חסוס רואדה וקלאודמיר צפויים לחזור להרכב בית"ר ירושלים במשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני הקרוב באצטדיון טדי. בקבוצה מהבירה יש לחץ גדול מאוד אחרי צבירת נקודה אחת בלבד בשלושת המשחקים האחרונים ומעמדו של רן בן שמעון מעורער למדי. המאמן יקבל בחזרה את רואדה שחזר מספרד אחרי שאשתו ילדה, והוא שוקל לפתוח בחלק הקדמי עם שמעון אבוחצירה או שלומי אביסדריס ליד איתי שכטר.

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו היום לבית החולים שערי צדק לבקר ילדים ולחלק שי לקראת חנוכה. איתי שכטר אמר: "להיות פה זה הרבה לפני הכדורגל, זכות בשבילנו להגיע לפה ולשמח את הילדים הנפלאים האלה, אני מקווה שכל אחד מהם יחזור לבית שלו במהרה".

על מצבה של בית"ר אמר שכטר: "עברנו שבוע לא פשוט, שיחקנו לא טוב בקרית שמונה והפסדנו בצדק. המשחק הזה מאחורינו, אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו, יש לנו משחק סופר חשוב ביום שני. מכבי תל אביב מתחילה לחזור לעצמה, אבל בית"ר הוכיחה השנה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה, אנחנו מקווים לעשות את זה בבית. אנחנו מאוד רוצים שהקהל יגיע בהמוניו שיידחוף אותנו גם ברגעים פחות טובים".

על הלחץ מצד האוהדים: "בקרית שמונה הקהל הגיע ודחף אבל לפעמים יש קריאות פחות נעימות וזה חלק מהכדורגל. כשאנחנו משחקים פחות טוב אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם קריאות ולחץ. בלי הקהל שלה בית"ר ירושלים היא רבע קבוצה".

על עצמו אמר: "העבודה שאני עושה היא בסדר, אבל זה לא מספיק. אני צריך לתת יותר גולים ויותר בישולים, לייצר יותר מצבים לקבוצה. כרגע זה קורה פחות, אבל אני עובד קשה מאוד למען הקבוצה כדי שהכדורים ייכנסו. במשחק האחרון נכנסתי לשחק בצד והרגשתי טוב. יחד עם זאת, איפה שהמאמן יציב אותי, שם אני אשחק".

שחקני בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה, איתי שכטר, לידור כהן, טל כחילה בביקור בבית החולים שערי צדק. יוני ריקנר
ביקרו את הילדים. שכטר וחבריו לקבוצה/יוני ריקנר
שחקני בית"ר ירושלים דויד קלטינס, יעקב בריהון בביקור בבית החולים שערי צדק. יוני ריקנר
דויד קלטינס ויעקב בריהון/יוני ריקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully