וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מאמצים לצירוף גוזלן, המשחק נגד באר שבע בדוחא

29.12.2016 / 12:20

יוסי אבוקסיס מאוד מעוניין בשירותיו של חלוץ מכבי חיפה, שכבר מנהל מו"מ עם הפועל רעננה. גם ריאן ומוגרבי על הכוונת. גורם: "חשוב להחתים חלוץ". המנהלת בישרה על אירוח בדוחא

שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הפתרון הטוב ביותר". גוזלן/ברני ארדוב

בני סכנין תגביר את המאמצים לצירוף שחקנה של מכבי חיפה, שובל גוזלן, זאת לאחר שהחלוץ קיבל אור ירוק מקבוצתו לעבור לכל קבוצה שירצה. בסכנין מבינים שגוזלן נמצא במשא ומתן גם עם הפועל רעננה, אך יעשו הכל על מנת להחתים אותו בקבוצה. "עיקר המאמצים כעת ייעשו בגזרת גוזלן", אמר גורם במועדון, "חשוב לנו להחתים חלוץ, ויוסי אבוקסיס מאמין שגוזלן הוא הפתרון הטוב ביותר".

במקביל, בקבוצה יציעו גם לאיסמעיל ריאן ולפיראס מוגרבי להצטרף לסגל. השניים ששיחקו בעבר בסכנין מוערכים מאוד במועדון, וההנהלה תנסה להחתימם. אם גוזלן אכן ייצטרף, ג'וד נוורו ישוחרר. במידה ואחד משחקני הכנף יחתום, אנטוניו רודריגו צפוי לקבל שחרור.

סכנין תארח את הפועל באר שבע ביום ראשון באצטדיון דוחא. ביקורת שבוצעה הבוקר על ידי משה עגייב שאמון על אישור המגרשים בהתאחדות, הוחלט לאשרו. האישור הגיע עם כמה התניות שבראשן התחייבות של סכנין לא לערוך אימונים או כל פעילות על המגרש עד יום המשחק. כמו כן עד יום שני הקרוב תצטרך הנהלת סכנין להעביר תוכנית מסודרת שתיכתב על ידיד גורם מקצועי לשיקום הדשא וכן תצטרך להודיע על מגרש חילופי במידה והתוכנית השיקומית לדשא לא תצלח. בסכנין צפויים להודיע על המגרש בעכו כאיצטדיון החלופי.

עוד בנושא:

שחר: "בחרתי את הצוות הטוב ביותר, אבל לא את השחקנים המתאימים"
מכבי חיפה הודיעה: אייל משומר, איסמעיל ריאן ושובל גוזלן שוחררו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully