וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ווימס וצירבס צפויים להכלל בסגל, גם מילר עשוי לקבל דקות

29.12.2016 / 9:30

הגרמני סובל מכאבים אך על פי ההערכות יעמוד לרשותו של בגאצקיס מול באסקוניה הערב (22:00, 5+ לייב). האמריקאי שאמור לקבל דקות ראשונות העונה אמר: "אנסה להביא אנרגיות חיוביות"

צילום מסך

בווידאו: משחק מקדים

מכבי תל אביב תערוך היום (חמישי) אימון קליל לקראת משחק החוץ מול באסקוניה ויטוריה שייערך הערב (22:00, ספורט 5). סוני ווימס צפוי לעמוד לרשותו של המאמן החדש, איינארס בגצאקיס, בעוד מאיק צירבס עדיין סובל מכאבים ולא כשיר לחלוטין, אך בקבוצה מעריכים כי יעמוד לרשותו של הלטבי.

בגאצקיס ביקש מהשחקנים "לשחק ביחד וללא אגו", והזהיר אותם מהקצב המהיר של היריבה. מי שנרשם למשחק הוא קווינסי מילר, שצפוי לקבל דקות ראשונות לאחר שהתאושש מפציעתו בברך. מילר אמר לקראת המשחק: "כמובן שאני מתרגש. השיקום עבר בסדר, אני מתאמן כבר חודשיים אז כרגע אין הבדל גדול. אני זהיר אחזור בהדרגה ואין בי חששות. אני מקווה לקבל דקות ומוכן לכך, אבל זה תלוי במאמן. אתן הכול למען האוהדים, אשחק עם המון תשוקה ואנרגיות ואנסה לנצח. אני אוהב ניצחונות ואעשה הכל כדי לעזור להשיג אותם". על מצב הקבוצה הוסיף: "יש עליות ומורדות במהלך העונה, אבל צריך לעבוד ולא לדאוג כל הזמן לגבי המצב. אנסה להביא גישה חיובית ולעזור בריבאונד ובצבע".


עוד בנושא:

מאמן באסקוניה: "בגאצקיס יתן למכבי תל אביב דחיפה, זה מסוכן"
חמישי ביורוליג: צסק"א תפרוץ את המבצר הביתי של הכוכב האדום?

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
"עלינו לשחק ביחד וללא אגו". בגאצקיס/ברני ארדוב

במקביל, ויקטור ראד אמר לוואלה! ספורט: "המשחק מול באסקוניה מאוד חשוב עבורנו. אנחנו חייבים להשיג ניצחון, כמובן שזה חשוב אחרי ההפסדים האחרונים. אסור לנו שוב לאבד יתרון כמו שקרה במשחקים האחרונים, יש דברים חדשים שאנחנו עובדים עליהם ועלינו ליישם אותם במהלך המשחק".

קליפ השיקום של קווינסי מילר שהוציאה מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully