וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן באסקוניה: "בגאצקיס יתן למכבי תל אביב דחיפה, זה מסוכן"

סיטו אלונסו מוטרד מאפקט חילופי המאמנים של הצהובים לקראת המפגש בוויטוריה מחר (ה', 22:00, ספורט 5+ לייב): "השחקנים שלהם יירצו להוכיח לבגאצקיס מה הם שווים". אנדראה ברניאני ייעדר

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב עם אנדרו גאודלוק. ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מוכן לאתגר. בגאצקיס/אתר רשמי, ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב נחתה הערב בויטוריה לקראת משחק החוץ מחר (חמישי, 22:00, ספורט 5+ לייב) מול באסקוניה. הצהובים מגיעים למשחק עם חמישה הפסדים רצופים ביורוליג, ופוגשים את הפתעת העונה במפעל, שמדורגת ערב המשחק במקום החמישי ביורוליג. הבאסקים ניצחו ארבעה משחקים רצופים ביורוליג לפני שנקלעו למיני-משבר בשבוע האחרון, עם הפסד לפנאתינייקוס ולאחר מכן הפסד ליגה מאכזב מול גראן קנאריה בתחילת השבוע.

אנדראה ברניאני, אולי השחקן הכי מסקרן בסגל של הבאסקים, ייעדר בשל פציעה, אבל צמד הגארדים המובילים שיין לארקין (13.6 נקודות למשחק) ורודריג בובואה (12.4) כשירים לחלוטין ולבטח יהוו מטרד עבור הצהובים. ללארקין יש היסטוריה משותפת עם גל מקל: שניהם הגיעו יחד לדאלאס, ושניהם לא הצליחו לתקוע בה יתד.

שיין לארקין שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה. GettyImages
מפגש מחודש עם מקל. לארקין/GettyImages

עבור מאמנה החדש של מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס תהיה זו הופעת בכורה על הקווים של הצהובים ביורוליג. "באסקוניה היא כנראה הקבוצה הכי מהירה ביורוליג. דרושאפקה ופנרבחצ'ה הפסידו שם בגלל שלא הייתה להן את המשמעת הנדרשת, ועבורנו המשימה הכי חשובה צריכה להיות קשורה בדיוק לזה. צריך לשחק עם המון משמעת וסבלנות. אם נהיה סבלניים בהתקפה, נוכל להתחיל טוב את המשחק גם בצד ההגנתי", אמר בגאצקיס לקראת המשחק.

קווינסי מילר, שנרשם לראשונה העונה ביורוליג ועשוי לקבל דקות בכורה, אמר: "אני נרגש לשחק. התאמנתי במשך חודשיים והלך לי די טוב. אני לא רוצה למהר, אבל מקווה לשחק. זה תלוי במאמן".

הערב התייחס מאמן באסקוניה סיטו אלונסו למשחק. "יש למכבי המון כישרון. אנדרו גאודלוק התבגר ומשחק עם יותר אחריות, סוני ווימס שחקן נהדר. מכבי סבלה הרבה בפתיחת העונה, אבל חילוף המאמנים ייתן להם דחיפה, כי השחקנים יירצו להוכיח לבגאצקיס מה הם שווים", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully