וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: חרזי, בוקולי ו"האווירון" יככבו בטורניר לזכר דודי הללי

הטורניר המסורתי ייצא לדרך ב"ליאו בק" בפעם ה-11. נבחרות כוכבי העבר והתקשורת ישחקו לעיני אלישע לוי ואלי גוטמן ביציע. משחק ראווה יתקיים בין נבחרת הכבאים לנבחרת הנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דודי הללי ז"ל/מערכת וואלה, צילום מסך

גם השנה: טורניר חנוכה המסורתי לזכרו של דודי הללי, יערך בפעם ה-11 ברציפות. הללי ז"ל שכיהן במשך מספר שנים כיו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל היה דמות מוכרת בעיר. הוא נפטר בשנת 2004 לאחר מחלה קשה.
הטורניר שכבר הפך לאירוע תרבות וספורט בעיר במהלך חג החנוכה, ייפתח היום באולם הספורט של מרכז חינוך "ליאו בק" בכרמל צרפתי. במסגרת הטורניר, שייפתח בשעה 15:00 (כניסה חופשית), יתחרו קבוצות הילדים והבוגרים בנפרד.

בנבחרת הבוגרים ניתן למצוא את נבחרת כוכבי העבר של מכבי והפועל חיפה, נבחרת העיתונאים, נבחרת עיריית חיפה ונבחרת משפחת הללי. בטורניר הילדים ישחקו השנה מכבי והפועל חיפה, עירוני נשר ובית"ר חיפה. השנה, גם נבחרות הכבאים שהצילו את הכרמל בשריפה האחרונה יהיו בטורניר ויקיימו משחק ראווה נגד נבחרת הנשים בכדורגל.

בנבחרת כוכבי העבר ישחקו כוכבים כמו גיורא אנטמן, ציון מרילי, אבישי ז'אנו, אלון מזרחי, זאהי ארמלי, אלון חרזי, משה גלאם וברוך ממן. הם יככבו במגרש, בזמן שאלישע לוי ואלי גוטמן יישבו ביציע. גם שרים, חברי כנסת וראשי ערים יכבדו את הטורניר. עו"ד אברהם הללי, אביו של דודי ז"ל: "גם השנה, השבחנו את הטורניר ועלינו מדרגה, בכל הקשור לארגון".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully