וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.12: רינקון חתם ביובנטוס, באיירן במחטף לריאל?

קשר גנואה עבר בדיקות רפואיות בטורינו, הבווארים מנסים להקדים את אלופת אירופה במאבק על פאוזי גולאם מנאפולי. ליברפול רוצה את חסה, אלן חלילוביץ' מתחנן לעזרה מברצלונה

אימג'בנק GettyImages

העברות

* קווין ווימר, המגן האוסטרי של טוטנהאם, הושאל בחזרה לקלן מצמרת הבונדסליגה.

* קרלוס טבס הוצג באופן רשמי בשנגחאי שנואה מהליגה הסינית. הארגנטינאי הוצג במועדון והפך לשחקן בעל השכר הגבוה בעולם. לידיעה המלאה.

* ג'וניור אורסו חתם בגוואנגז'ו R&F, קבוצתו של ערן זהבי. הקשר הברזילאי ששיחק באתלטיקו מיניירו, מגיע ליעד השני שלו בסין, לאחר ששיחק בעבר בשנדונג לוננג. גם שחקן ההגנה יי טנג מצטרף לגוואנגז'ו R&F אחרי שעזב את היריבה העירונית גוואנגז'ו אברגרנד.

* תומאס רינקון עבר בדיקות רפואיות ביובנטוס. קשרה האחורי של גנואה בישל העונה פעמיים בליגה האיטלקית, והוא יהיה הרכש הראשון של הגברת הזקנה בינואר.

ויקטור לינדלוף, נבחרת בלגיה. GettyImages
מבוקש בסרייה א'. לינדלוף/GettyImages

שמועות

* באיטליה מדווחים שבאיירן מינכן עשויה לבצע מחטף לריאל מדריד ולהקדים אותה כדי לרכוש את המגן השמאלי פאוזי גולאם מנאפולי. ריאל סימנה את השחקן כגיבוי למרסלו לקראת הקיץ הבא, אבל הבווארים מוכנים להציע לאלג'יראי חוזה לארבע שנים, עם שכר של שלושה מיליון יורו לעונה. גם פריס סן ז'רמן בתמונה.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שסגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, אישר כי שחקן הרוסונרי, לואיז אדריאנו, עשוי להצטרף לספרטק מוסקבה במהלך החודש הקרוב. גליאני אמר: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אך העברה כזו בהחלט אפשרית".

* האם צ'לסי החליטה כיצד לבזבז את הכסף ממכירת אוסקר? בכלי התקשורת באיטליה טוענים שאנטוניו קונטה מעוניין בשחקנה של אטאלנטה, פרנק קסייה. בקשר האחורי בן ה-20 מחוף השנהב מעוניינות גם יובנטוס, מילאן, וולפסבורג ומנצ'סטר סיטי, אך על פי הדיווחים הבלוז מתכננים להגיש עליו הצעה בסך 23 מיליון יורו.

* מה יהיה היעד הבא של ויקטור לינדלוף? לאחר שדווח כי מנצ'סטר יונייטד ככל הנראה לא תרכוש את הבלם השבדי, ב"סקיי ספורט" פורסם כי אינטר, נאפולי ומילאן עשויות להגיע הצעה על שחקן בנפיקה.

* סוכנו של אנתוני מרסיאל התייחס לאפשרות שהצרפתי יושאל ממנצ'סטר יונייטד לסביליה: "אנחנו בוחנים את האופציה הזו. הם קבוצה טובה שמשחקת בליגת האלופות עם מאמן מצוין, זה כל מה שאני יכול להגיד".

* בספרד מדווחים ששחקנה של פריס סן ז'רמן, חסה, מבוקש על ידי ליברפול, מילאן ורומא. הספרדי לא התאקלם בצרפת מאז הגיע לאלופה תמורת 25 מיליון יורו, וכבש במדיה רק שני שערים.

* שחקן נוסף בו ליברפול מעוניינת הוא אלכס אוקסלייד צ'מברליין. האנגלי של ארסנל לא פותח בקביעות בהרכב התותחנים, וב"טלגרף" מדווחים שהם רוצים לקבל עליו כ-25 מיליון ליש"ט.

* ב"דיילי סטאר" טוענים שלסטר מתכננת להציע על מייקל קין, שחקנה של ברנלי, 20 מיליון ליש"ט.

* אלן חלילוביץ', שהגיע לברצלונה כהבטחה גדולה ב-2014, מנסה להימלט מהמבורג ולמצוא קבוצה שתשקם לו את הקריירה בספרד. הקרואטי הגיע לגרמניה בקיץ תמורת חמישה מיליון יורו, אך פתח פעם אחת בלבד בליגה ולא שיחק כלל מאז אוקטובר. כרגע הוא פצוע, אך הוא הוצע ללגאנס, אספניול וספורטינג חיחון, בה שיחק בעונה שעברה כמושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully