וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשכספי התחפש לקרי: שנה למשחק הגדול בקריירת ה-NBA של הישראלי

בדיוק היום לפני שנה פורוורד סקרמנטו רשם מול גולדן סטייט את אחת התצוגות הגדולות אי פעם של שחקן ישראלי, עם 36 נקודות ודו קרב אגדי עם ה-MVP. בואו להיזכר בתגובות, המספרים והציוצים

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
לתפארת מדינת ישראל. כספי וקרי/GettyImages

בדיוק היום (רביעי) לפני שנה רשם עומרי כספי את משחקו הטוב ביותר ב-NBA, אולי המשחק הגדול ביותר של שחקן ישראלי אי פעם. גולדן סטייט, האלופה המכהנת בזמנו, אירחה את סקרמנטו למשחק עונה רגילה בשיאו של הטירוף סביב סטף קרי. ה-MVP אכן נתן הצגה טיפוסית עם 46 נקודות, אבל קיבל תחרות מפתיעה: כספי התחמם, צלף שבע שלשות במחצית הראשונה ושמר את הקינגס קרובים. הוא סיים את המשחק עם 36 נקודות, שיא קריירה.

במהלך הרבע השני, בו קלע 19 נקודות כולל 13 רצופות, הוא ניהל דו קרב אישי עם סטף, למרבה התדהמה של שחקני הקינגס, שחגגו עימו כל סל בטירוף מוחלט.

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס, מול אנדרה איגודאלה, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
התחמם. כספי/GettyImages

בסופו של דבר הקרב הסתיים בהפסד 122:103 של הקינגס, אבל המשחק נכנס מהר מאוד לספר דברי הימים של הכדורסל הישראלי. כספי לא רק השווה את שיא השלשות של סקרמנטו במשחק בודד עם לא פחות מתשע צליפות מחוץ לקשת, הוא גם הפך לשחקן שקלע הכי הרבה שלשות אי פעם מול גולדן סטייט בבית. אף שחקן גם לא קלע מעולם יותר שלשות ממנו במחצית אחת מול הווריירס. "כספי נכנס למוד אלוהי", נכתב בתקשורת האמריקאית, לפני שקרי קלקל לכספי את הלילה המושלם עם עוד התעלות.

"הייתי כל כך בזון, שהרגשתי שאקלע גם אזרוק מהחצי", אמר כספי הנרגש בסיום. "החבר'ה מצאו אותי בנקודות שאני אוהב לקלוע. נכנסתי לקצב טוב, לא הכרחתי זריקות אלא לקחתי מה שההגנה נתנה לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. GettyImages
"נכנס למצב אלוהי". כספי/GettyImages

סטף קרי אמר בהתייחס לכספי ש"היה נחמד שמישהו אתגר אותי בצורה כזאת. זה הניע אותי להוציא מעצמי את הטוב ביותר", בעוד ג'ורג' קארל החמיא ואמר ש"זה מה שעומרי עושה", אך בעיקר כעס דמרקוס קאזינס, שהורחק באותו משחק.

בעקבות ההצגה הגדולה, שתפסה כותרות גם בארצות הברית וכונתה מהר מאוד כ"דו קרב בין כספי לקרי", הפך הישראלי למי שמוביל את ה-NBA באחוזי קליעה אפקטיביים, עם 71 אחוזים. זו הייתה אולי התקופה הטובה בקריירה של כספי בליגה הטובה בעולם. העונה שעברה, כולם בוודאי זוכרים, הייתה מצוינת עבור כספי מבחינה אישית. העונה משהו השתנה תחת דייב ייגר, אבל גם זה לא ישנה את העובדה שכספי נכנס לספר השיאים של הקינגס מאז אותו לילה מופלא.

הבוקס-סקור המלא של המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully