וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלגרי רוצה להחליף את ונגר, שצפוי לעזוב בסיום העונה

במקביל לשמועות על היחסים הרעועים של האיטלקי עם הנהלת יובנטוס, באנגליה מדווחים שהוא מעוניין לבנות שושלת ארוכה בארסנל. גם האו, האזנהוטל וסימאונה מועמדים להחליף את הצרפתי

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
מחפש אתגר חדש. אלגרי/AP

ארסן ונגר עוד לא ויתר על השאיפה לקטוע העונה את בצורת האליפויות של ארסנל, שמפגרת כרגע בתשע נקודות אחרי המוליכה צ'לסי, אך באנגליה מדווחים היום (רביעי) כי הצרפתי כבר החליט לעזוב את הקבוצה בסיום העונה אחרי עשרים שנה על הקווים בלונדון. התותחנים כבר התחילו להתכונן ליום שאחרי עזיבתו, ועל פי הדיווחים סימנו מועמדים ואף פנו לחלק מהם.

הבכיר מבין המועמדים הוא מאמן יובנטוס מסימליאנו אלגרי, שלאחרונה דווח כי יחסיו עם הנהלת הגברת הזקנה התערערו. גם מערכת היחסים שלו עם התקשורת האיטלקית לא במיטבה, ונראה כי בתום העונה יחפש אתגר חדש. סוכנו של אלגרי כבר נמצא בקשר עם ארסנל, ובתקשורת האנגלית טוענים שהאיטלקי מעוניין לבנות שושלת של עשר שנים כשיירש את הכיסא של ונגר.

גם ראלף האזנהוטל בין המועמדים. האוסטרי, שמוביל את ר.ב. לייפציג לעונה חלומית בבונדסליגה, התייחס מוקדם יותר החודש לדיווחים על כך שקיבל פנייה מארסנל וענה: "יש בזה הרבה אמת". מועמדים נוספים הם מאמן בורנמות' אדי האו, ומאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. גם שמו של כוכב ארסנל בעבר, דניס ברגקאמפ, הוזכר.

עוד בנושא

דיווח: משבר ביחסים בין יובנטוס לאלגרי, שעשוי לעזוב בתום העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully