וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "דה לורנטיס היה מוכר את אשתו בשביל כסף"

כוכב העבר האגדי עקץ את נשיא נאפולי כשהתייחס למכירתו של היגואין מנאפולי ליובנטוס: "הוא ידע שיובה מחפשת חלוץ וניצל את זה. בתקופתי שחקנים היו משחקים בשביל הסמל, היום הכסף מדבר"

דייגו מראדונה. AP
חד ועוקצני כרגיל. מראדונה/AP

גונסאלו היגואין היה אולי הדבר הכי קרוב לדייגו מראדונה בנאפולי. הכוכב הארגנטינאי הפציץ 36 שערים בעונה שעברה במדים התכולים, אך עשה את המעבר ליובנטוס השנואה והפך מיד לשנוא נפשם של אוהדי נאפולי. מי שיצא היום להגנתו של היגואין הוא לא אחר מאשר מראדונה עצמו שהתייחס למעבר המתוקשר של היגואין והאשים את אאורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי שכינה את היגואין "בוגד" אחרי שעזב לגברת הזקנה.

"פיפיטה עשה קסמים בעונה שעברה, אבל דה לורנטיס היה מוכר את אשתו בשביל כסף. הוא ראה שיובנטוס צריכה חלוץ והוא מכר אותו. הזמנים היום השתנו, פעם הרגשנו את הצבע של החולצה והסמל היה יותר חשוב מהכסף".

כדורגלן העבר האגדי התייחס גם למפגש המסקרן שמצפה לנאפולי מול ריאל מדריד בליגת האלופות ואמר: "הייתי רוצה שהמשחק הזה ייערך היום. רונאלדו לא בכושר שיא ונאפולי משחקת ממש טוב. היה להם חוסר מזל להגריל את ריאל מדריד, זה יהיה קשה אבל אפשרי". אלופת אירופה המכהנת תארח את הקבוצה מדרום איטליה ב-15 בפברואר, כאשר משחק הגומלין ייערך בסן פאולו ב-17 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully