וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזה חיכה למג'ארי ביציאה מחדר ההלבשה, דוראנט נגד ה-NBA

עימות מכוער בסיום המשחק בין יוסטון לדאלאס, הארדן כעס: "הם חסרי כבוד". אינגלס מספר על שלשת הניצחון מול הלייקרס, KD: "פרסום דו"ח השיפוט הוא בולשיט, סתם מלחיצים את השופטים"

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס מול דירק נוביצקי דאלאס מאבריקס. AP
הארדן עצבני על דאלאס/AP

רק ארבעה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, אבל כל אחד מהם סיפק סיפור מסקרן משלו.

עוד בנושא:

טריפל דאבל 15 לווסטברוק, הארדן כיכב, בוסטון ניצחה את ממפיס

seperator

דאלאס - יוסטון

הדרבי הטקסאני היה, כצפוי יש להודות, די חד צדדי ורבע שני בו הרוקטס ניצחו 16:35 הטיס אותם ל-107:123 במשחק כולו. ג'יימס הארדן כיכב עם 34 נקודות, אבל סיפור המשחק היה העימותים בין הקבוצות.

סנטר המאבס, אנדרו בוגוט, חזר אחרי 11 משחקי היעדרות ונראה עצבני, מה שהוביל בין היתר לעבירה לא ספורטיבית שביצע על הארדן. טרבור אריזה הורחק בתום הרבע השלישי, במהלך עימות בו נשרקו חמש טכניות, כולל השנייה במשחק לאריזה, שבסיום המתין מחוץ לחדר ההלבשה של דאלאס על מנת להמשיך להתעמת עם הסנטר סלאח מג'ארי. על פי הדיווחים, מג'ארי זרק במהלך המשחק לעבר אריזה הערה בנוגע לאשתו וילדיו של שחקן יוסטון, שרצה "לסגור חשבון". שוטרים של המשטרה המקומית בדאלאס נאלצו להגיע למקום, על מנת שהעניינים לא יתחממו עוד יותר. בסופו של דבר, אחרי שיחה קצרה עם דרון וויליאמס שיצא מחדר ההלבשה של דאלאס, אריזה עזב את המקום.

"הקבוצה השנייה הייתה חסרת כבוד ולא מקצועית הלילה וזה נכון לשחקנים ולמאמנים שלה", התלונן הארדן בסיום, "אני לא יודע מה הבעיה שלהם, אבל המכות המלוכלכות שלהם רק הכניסו אותנו למשחק". פטריק בברלי צייץ: "מה שחווינו היום היה חוסר כבוד מוחלט מצד היריבה כלפינו וכלפי המשחק כולו".

מנגד, בוגוט הכעוס אמר: "תראו את ההילוך החוזר. הארדן בכלל לא מנסה לרוץ מסביב לחסימה שלי. אני משחק קשוח, אבל השריקה הזו הייתה גרועה. ב-NBA משקיעים כל כך הרבה בעזרה לשיפוט ואז מגיע דבר כזה ואתה נשאר מתוסכל". גארד המאבס, ווסלי מת'יוז, הוסיף: "זה לא היה כדורסל, רק עצבים היו שם. אנחנו משחקים ארבע פעמים בשנה נגדם, הם מאותה מדינה, נלחמנו בהם בעבר וזה מה שיש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ננה יוסטון רוקטס בעימות עם ג'סטין אנדרסון דאלאס מאבריקס. AP
גם ננה וג'סטין אנדרסון נקלעו לעימות במהלך המשחק/AP

מיאמי - אוקלהומה סיטי

אי שם, המשחק הזה היה גמר ה-NBA בו לברון זכה בטבעת הראשונה שלו. היום, מההיט לא נשאר יותר מדי וראסל ווסטברוק ניצל זאת כדי להשיג טריפל דאבל 15 העונה, עם 29 נקודות, 17 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, בדרך ל-94:106 לת'אנדר, שרשמו ניצחון רביעי ברציפות. ווסטברוק שומר על ממוצע של טריפל דאבל עונתי והוא הגיע ל-30 כאלה ב-2016, מקום שני אחרי אוסקר רוברטסון (ב-1961). 6:39 דקות לסיום הרבע השלישי, לווסטברוק כבר היה את הטריפל דאבל שלו, השלישי הכי מהיר העונה.

אריק ספולסטרה, מאמן מיאמי, היה מלא במחמאות: "ראסל נלחם על כל כדור, כל פוזשן הוא הכי חשוב עבורו. זה שיעור נהדר לשחקנים שלנו. הוא עשה את מה שהוא תמיד עושה. מה שמגדיר את הגדולים מכולם זו ההתמדה ואתה יודע שזה מה שתקבל ממנו כל לילה". הגארד עצמו סיכם: "הקבוצה עשתה עבודה טובה והייתה מרוכזת. זה עזר לנו לקחת שליטה כבר מהפתיחה", כשהוא מתכוון ל-19:33 בו הסתיים הרבע הראשון. חברו לקבוצה, אלכס אברינס, פרגן אף הוא: "הוא אליל, הוא משחק ב-100 אחוז כוח בכל מהלך".

seperator

לוס אנג'לס לייקרס - יוטה

ג'ו אינגלס, לא מזמן מדי אלוף היורוליג עם מכבי תל אביב, צלף שלשת ניצחון שקבעה 100:102 לג'אז על הלייקרס. אינגלס קולע רק 6.5 נקודות למשחק, אבל מוביל את כל ה-NBA באחוזים לשלוש (47.7): "ג'ו ג'ונסון סידר לי חסימה גדולה. מן הסתם, המהלך לא היה מתכונן ללכת אליי, אבל הייתי פנוי לגמרי והייתה לי זריקה נוחה", סיפר האוסטרלי, "יש לנו את אחת ההגנות הטובות בליגה וגם הפעם היינו מצוינים בהגנה".

בילי דונובן מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם ראסל ווסטברוק. AP
ווסטברוק ממשיך לייצר מספרים משוגעים/AP

בוסטון - ממפיס

בוסטון פתחה את העונה לא משהו, אבל בזמן האחרון היא נכנסת לקצב שכולם ציפו ממנה להיות בו. הסלטיקס ניצחו הלילה 103:113 ורשמו W שישי בשבעה משחקים, רגע לפני שהם מגיעים למפגש מסקרן אצל קליבלנד: "הם עשו מהלכים, אבל התעקשנו והצלחנו לנצח", אמר איזייאה תומאס אחרי הניצחון על הגריזליס. תומאס רשם 21 נקודות וזה היה המשחק ה-16 ברציפות שלו עם יותר מ-20 נקודות, הרצף הטוב בליגה העונה. הסלטיקס רשמו גם 18 איבודים, כולל שבעה ברבע האחרון: "אנחנו חייבים להיות קשוחים יותר עם הכדור, וזה כולל אותי".

seperator

גולדן סטייט

פרסום דו"ח השיפוט מהסיום הדרמטי בין קליבלנד לווריירס נטה לכיוון סגנית האלופה. בדו"ח נטען כי גולדן סטייט הייתה ראויה לקבל עבירה במהלך האחרון, בו ריצ'רד ג'פרסון נתקל בקווין דוראנט. כמו כן, לברון היה צריך לספוג טכנית לאחר שנתלה על הסל לקראת הסיום.

"אני חושב שזה בולשיט וצריך להפסיק עם פרסום הדו"חות האלה", אמר במפתיע דוראנט, "השופטים לא הפסידו את המשחק, אנחנו הפסדנו אותו. ה-NBA 'זורק את השופטים שלו מתחת לאוטובוס'. פשוט תמשיכו הלאה, אל תעשו את זה לשופטים, כי במשחק הבא הם שוב יצטרכו לעשות את העבודה שלהם ולא צריך להחליץ אותם סתם. הם לא יכולים להיות צודקים בכל מהלך". גם מאמנו סטיב קר הסכים: "השופטים לא הכריעו. הובלנו ב-14 ברבע האחרון, עשינו טעויות וצריך לקחת אותן בחשבון בפעם הבאה".

לוס אנג'לס קליפרס

ב-TMZ פורסם כי דיאנדרה ג'ורדן היה מעורב בתאונת דרכים בדרכו לטיסת הקבוצה, לקראת המשחק בניו אורלינס. הסנטר יצא ללא פגע, בעוד כריס פול, שהיה באזור והגיע לסייע לחברו, לא היה מעורב בתאונה. אדם אחד הגיע לבית החולים בעקבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully