וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרשנוב ביקר את בית המשפט המחוזי: "תתעסקו בדברים החשובים"

השופט בדימוס כינס מסיבת עיתונאים לרגל הכניסה לתפקיד נשיא ביה"ד של ההתאחדות. ביקר בחריפות את התערבות בתי המשפט האזרחיים בענייני ההתאחדות ואמר: "הבעיה העיקרית היא האלימות"

עריכה: מתן חדד

השופט (בדימוס) אמנון סטרשנוב, כינס היום מסיבת עיתונאים לרגל כניסתו לתפקיד נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. סטרשנוב סיפר שהוא ישים דגש מיוחד על המלחמה באלימות ובגזענות, ביקר את התערבות בית המשפט המחוזי בהחלטות של ההתאחדות לכדורגל ואמר שייתכן שינסה לשנות את התקנון המשמעתי.

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין העליון החדש של ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
אמנון סטרשנוב היום במסיבת העיתונאים/ברני ארדוב

"אני רואה בתפקיד שלי תפקיד חשוב ממעלה ראשונה. אשתדל ככל שביכולתי לשפר את נושא המשמעת ובעיקר המלחמה באלימות. אני מביא איתי ניסיון רב ואני רואה במשימה הזו ייעוד ואפשרות לקדם את המצב של הכדורגל בישראל.

"הבעיה המרכזית של הכדורגל היא האלימות והגזענות. לא ייתכן שבמשחקים רבים יש אלימות, קריאות גזעניות, קללות ונאצות. זו בבואה של החברה כולה. לדעתי לא ניתן לבטל לחלוטין את האחריות השילוחית של קבוצות לאוהדים שלה. חייבים להעניש את הקבוצה. ככה זה עובד בכל העולם. משחק ללא קהל הוא הפתרון האחרון, אולי העונש הקשה ביותר, אבל אין מנוס מלנקוט בו.

"הטיפול באלימות והגזענות מתחלקת לשניים. קודם כל הטיפול הוא של ההתאחדות לכדורגל שמטפלת בקבוצות, בשחקנים במאמנים. אבל הם לא מוסמכים לטפל באוהדים שהם הגורמים העיקריים לגזענות ולאלימות ופה החלק של המשטרה ובתי המשפט.

"בית המשפט האזרחי? תנו להתאחדות לכדורגל לעסוק בשלה. בתי המשפט האזרחיים צריכים להתעסק במה שבאמת חשוב - מיגור האלימות. בית הדין העליון מורכב מ-13 איש ואני חושב שאסור לזלזל בהם ובהחלטות שלהם.

"לדעתי אנשים בעלי עבר פלילי לא צריכים להיות מעורבים בכדורגל בכלל. לא רוצה להתייחס לעניין אלי טביב, יש בית דין נכבד שיחליט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully