וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגעון החדש של פרס: "נעמיד גלאקטיקוס, נזכה כל שנה בצ'מפיונס"

נשיא ריאל מתכנן עוד פרויקט ראוותני, הפעם בכדורגל הנשים, שם הבלאנקוס יקימו קבוצה בקיץ: "נביא את ארבע הזוכות האחרונות בכדור הזהב", התחייב הבוס, למרות ששלוש מהן כבר פרשו

one

לפלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, יש שגעון חדש: כדורגל נשים וכמו בכל דבר בו נגע לאורך השנים, גם כאן הוא לא מתכוון להתפשר על פחות מהכי נוצץ והכי יוקרתי שיש.

על פי דיווחים בספרד, פרס מתכנן להקים בקיץ הקרוב קבוצת נשים לריאל מדריד, בשעה טובה ולהצטרף בכך לכל הקבוצות הבכירות במדינה, כולל ברצלונה, בילבאו ואתלטיקו מדריד, שמחזיקות בקבוצות נשים. אלא שפרס לא רק רוצה להקים קבוצה, הוא רוצה להקים גלאקטיקוס.

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
השגעון החדש שלו. פרס/רויטרס

"רק על מה שהפסדנו על עסקת יראמנדי, שנרכש ב-38 מיליון ונמכר ב-20 ועל הקנייה של לוקאס סילבה ב-14 מיליון יורו, היינו יכולים להעמיד קבוצת נשים שהייתה זוכה בצ'מפיונס שנה אחרי שנה", אמר לפרס אחד ממקורביו וסופסוף הצליח לשכנע אותו, אחרי שנים בהן הנשיא התנגד לרעיון.

כעת, פרס מתכוון להעמיד תקציב עצום לקבוצה החדשה (ביחס לכדורגל הנשים בעולם): 15 מיליון יורו. בפגישה בין ראשי המועדון, הוא אמר: "אנחנו הולכים לקנות את כל ארבע הזוכות האחרונות בכדור הזהב לנשים". כאשר אחד הנוכחים טען שזה לא אפשרי, פרס השיב: "שום דבר הוא 'לא אפשרי' עבור מדריד שלי". המשימה של פרס באמת בלתי אפשרית, שכן שלוש מתוך ארבע הזוכות האחרונות כבר פרשו, אבל הכוונה עדיין שם ומי שיופקד על הפרויקט יהיה רנה ראמוס, אחיו של סרחיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully