וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.12: ורון חתם באסטודיאנטס, פודולסקי יעבור לסין?

הארגנטינאי חוזר רשמית לשחק בקבוצת נעוריו בה משמש כיושב ראש, גלאטסראיי קיבלה הצעה מבייג'ינג גואן עבור הגרמני. לו סלסו הצטרף לפריס סן ז'רמן, ארסנל גיששה אצל אלגרי, סימאונה ליובנטוס?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של רוי פדרו שנמצא על הכוונת של שתי הקבוצות ממנצ'סטר

העברות

* ג'ובאני לו סלסו, הפלימייקר המוכשר של רוסאריו סנטרל ונבחרת ארגנטינה הצעירה (20), הצטרף באופן רשמי לפריס סן ז'רמן. לו סלסו נרכש על ידי אלופת צרפת כבר ביולי האחרון ושיחק עד עכשיו כמושאל בקבוצת נעוריו.

* מלאגה מינתה את מרסלו רומרו בתור מאמנה החדש. האורוגוואיי ששיחק במועדון בשנים 2001-2007, שימש כעוזרו של חואנדה ראמוס שפתח את העונה בתור מאמן הקבוצה, וסיים את דרכו במועדון לפני חמישה ימים. רומרו גבר במירוץ לתפקיד על מאמן רד בול זלצבורג ואקס מכבי תל אביב, אוסקר גארסיה.

* חואן סבסטיאן ורון, הארגנטינאי בן ה-41 שפרש ממשחק פעיל ב-2014, חוזר רשמית למגרשים. הקשר חתם לשנה וחצי בקבוצה בה החל את הקריירה, ובה משמש גם בתור יושב ראש, אסטודיאנטס הארגנטינאית. יש לציין שורון ירוויח משכורת מינימום, שתתרם לפיתוח ולקידום המועדון.

ג'ובאני לו סלסו פריס סן ז'רמן. האתר הרשמי של פריס סן ז'רמן, אתר רשמי
בפריס בונים עליו. לו סלסו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פריס סן ז'רמן

שמועות

* בליגה הסינית מוכנים לשלם סכומים מטורפים כדי להביא שחקנים בעלי קליבר, אבל לא רק שחקנים. על פי דיווחים באנגליה, ההתאחדות הסינית מנסה לפתות את מארק קלטנברג, השופט האנגלי שנחשב לדעת רבים לשופט הטוב בעולם ושפט השנה את גמר ליגת האלופות, גמר היורו האחרון וגמר הגביע האנגלי.

* האם לוקאס פודלוסקי יהיה הכוכב האירופי הבא שיגיע לליגה הסינית? בטורקיה מדווחים שבייג'ינג גואן הגישה לגלאטסראיי הצעה על הגרמני, והקבוצה הטורקית שוקלת את העניין. הדובר של המועדון אמר: "קיבלנו הצעה מפתה מבייג'ינג עבור פודולסקי. אנחנו חושבים עליה, המעבר תלוי בשחקן עצמו".

* ברניסלב איבנוביץ' שעתיד לסיים את חוזהו בצ'לסי בקיץ, נמצא על הכוונת של יובנטוס. האיטלקים יהיו רשאים להחתים אותו כבר בשבוע הבא ולצרף אותו בהעברה חופשית בקיץ.

* "גאזטה דלו ספורט" עם אחת הספקולציות המעניינות של היום: ארסנל יצרה קשר עם מסימיליאנו אלגרי והוא עשוי להחליף את ארסן ונגר בקיץ ולהתמנות למאמן התותחנים.

* ובאותו נושא: היחסים המעורערים בין אלגרי להנהלת יובה, והדיבורים על פרידה בקיץ, הפכו את דייגו סימאונה למועמד לאמן את אלופת איטליה החל מהקיץ. עד כה סימאונה הוזכר שוב ושוב כמי שיעמוד על הקווים דווקא של אינטר.

* רוי פדרו שכיכב העונה במדי קבוצת הנוער של פורטו בליגת האלופות, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי. לחלוץ הפורטוגלי בן ה-18 סעיף שחרור של 30 מיליון יורו.

* "אס" הספרדי טוען שברצלונה ומנצ'סטר סיטי עומדות לפתוח במאבק אמיתי על רכישתו של יוליאן וייגל מבורוסיה דורטמונד.

* לסטר סיטי מעוניינת בשחקן הכנף של לודוגורץ רזגארד, ג'ונתן קאפו, אבל צפויה לה תחרות קשה. יו"ר המועדון הבולגרי, אנגל פטריצ'ב, סיפר שגם סנדרלנד, אברטון ולאציו חושקות בברזילאי.

* לוקאס לייבה עדיין לא עובר לאינטר. הברזילאי שכבר היה קרוב לסכם על מעבר מליברפול, דורש מהנראזורי הבטחה לחוזה בן כמה שנים בקיץ וכרגע זה מה שמונע את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully