וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלטיקס מרוצים: "בלאט מאמן ממש טוב, הוא יעזור לאנטה ז'יז'יץ'"

הקרואטי הצעיר, שנבחר בדראפט האחרון על ידי בוסטון, עבר בהשאלה מציבונה לדרושאפקה. מאמן הסלטיקס, בראד סטיבנס, שמח: "דיוויד יודע מצוין איך ה-NBA עובדת, הוא ייפתח אותו"

AP

בווידיאו: ז'יז'יץ' אחרי הבחירה בדראפט

בגיל 16 וחצי, אנטה ז'יז'יץ התאמן לראשונה אצל דיוויד בלאט, אז עוד בימי מכבי תל אביב. הקרואטי הצעיר, אחיו הקטן של אנדריאה ששיחק עבור הצהובים אף הוא (לא בהצלחה יש לומר), הגיע בקיץ 2013 לישראל יחד עם דרגאן בנדר, אבל נפלט במהרה ממכבי תל אביב.

אתמול (שלישי), השניים הללו התאחדו, הפעם בדרושאפקה, לאחר שז'יז'יץ' השלים מעבר באמצע העונה מציבונה זאגרב, אשר במדיה הוא הוביל עד כה את הליגה האדריאטית בנקודות ובריבאונדים. מי שמאוד מרוצה מהעניין הוא מאמן בוסטון סלטיקס, בראד סטיבנס.

בקיץ, עת בנדר נבחר רביעי בדראפט על ידי פיניקס, שם הוא לא זוכה עד כה ליותר מדי דקות, ז'יז'יץ' הלך בבחירה ה-23 לבוסטון ולבקשתו, הקבוצה אפשרה לו להישאר עוד שנה באירופה. כעת, בעיר השעועית שמחים מהעובדה שמי שמסומן ככוכב העתיד שלהם יזכה להתאמן ולשחק חצי עונה תחת מאמן מוכר מבחינתם.

"דיוויד מאמן ממש טוב", אמר סטיבנס, שסיפר גם שהחליף סמסים עם בלאט לאחר החתימה של ז'יז'יץ', "אני לא ממש יודע באיזה סגנון הקבוצה שלו תוקפת או שומרת כרגע, לא ראיתי אותם משחקים, אבל דיוויד בהחלט יודע מצוין איך ה-NBA עובדת והכול, אז הוא יוכל לעזור. אנטה יזכה להתאמן נגד שחקנים טובים מאוד, מבוגרים ומנוסים ממנו ודיוויד יוכל לעזור הרבה להתפתחות שלו. אנחנו עוקבים אחרי אנטה מקרוב ועד כה הייתה לו עונה מצוינת. הוא בחור קשוח ואנחנו נרגשים לקראת הגעתו אלינו בעתיד".

ז'יז'יץ' עצמו נשמע נרגש אחרי המעבר לדרושאפקה: "אני מאוד נלהב, כי זו אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. יש פה שחקנים נהדרים והקבוצה משחקת כדורסל מהנה מאוד. אזכה גם לעבוד עם דיוויד בלאט ואני בטוח שהוא יתרום להתפתחות שלי".

עוד באותו נושא

הפספוס של מכבי ת"א: סיפורו של אנטה ז'יז'יץ'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully