וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת פעילות של הפועל תל אביב: כך תיראה הטבלה ביום שאחרי

תקנון ההתאחדות קובע שאם האדומים יפסיקו להתקיים, התוצאות שלהם מבוטלות. באר שבע תגדיל את היתרון, מכבי חיפה תאבד 6 נקודות ואשדוד תרד למקום האחרון. הטבלה המעודכנת בפנים

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
מכבי חיפה תאבד 25 אחוז מהנקודות שלה?/ברני ארדוב

קבוצות ליגת העל עוקבות בעניין אחר ההתפתחויות בגזרת הפועל תל אביב, ולא רק בגלל שהן חושקות בשחקנים של האדומים. מהדו"ח שהעבירו נאמני הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב לבית המשפט, עולה שהפועל תל אביב נמצאת בסכנה מיידית של הפסקת פעילות.

במקרה כזה תקנון ההתאחדות קובע שכל התוצאות של משחקי הפועל תל אביב בעונה הנוכחית מבוטלות ושתהיה יורדת אחת בלבד - הקבוצה שתסיים במקום ה-13. למהלך כזה תהיה השפעה ישירה על כל חלק בטבלה.

תחילה מאבק האליפות: הפועל באר שבע תאבד שתי נקודות בלבד בגלל שהיא נפרדה מהאדומים בשתי תוצאות תיקו. מכבי תל אביב לעומת זאת, תיפרד משלוש נקודות אחרי שהיא ניצחה את יריבתה העירונית בדרבי שנערך מוקדם יותר העונה. כך הפער של באר שבע יגדל ואם זה לא מספיק, נכון לעכשיו יש לה גם משחק חסר.

הנפגעת העיקרית תהיה מכבי חיפה, שתאבד שש נקודות (ניצחה את הפועל תל אביב פעמיים) ותצנח עד למקום השישי בטבלה. מ.ס אשדוד שגברה על האדומים 0:1 באצטדיון ה-י"א, תאבד שלוש נקודות ותרד למקום האחרון.

ככה תיראה הטבלה במקרה של הפסקת פעילות של הפועל תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully