וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דם על הידיים: הסרטון של אוהדי באסקוניה לקראת מכבי תל אביב

מדבקות שקוראות להחרים את ישראל, דגלי פלסטין ושנאה יוקדת ממתינים לצהובים בחבל הבאסקים. אם לשפוט על פי ההיסטוריה של המפגשים בין הקבוצות, האווירה ביום חמישי תהיה לוהטת

צילום מסך

אוהדי באסקוניה שוב מכינים למכבי תל אביב קבלת פנים חמה, כמו בכל פעם שהצהובים מגיעים לחבל הבאסקים. הצהובים יתארחו בפרננדו בואסה ארנה ביום חמישי בשעה 22:00 וביציעים יהיה לוהט מתמיד.

ארגון האוהדים Indar Baskonia 1986 פרסם סרטון בן למעלה משלוש דקות שהכותרת שלו היא Maccabi fuck off! Ez zarete ongi etorriak! (בתרגום חופשי: "תזדיינו מפה מכבי! אתם לא רצויים פה"). בסרטון נראים כמה מחברי הארגון כשהם מפזרים ברחבי ויטוריה מדבקות שקוראות לחרם על ישראל ומדבקות של דגלי הרשות הפלסטינית. הסרטון מסתיים עם שמה של מכבי כשעליו מוטבעות ידיים מדממות.

לאוהדים של באסקוניה היסטוריה ארוכה בכל הנוגע למכבי תל אביב ודגלי הרשות הפלסטינית ביציעים הם מחזה קבוע כשהקבוצה הישראלית מגיעה לחבל הבאסקים. ב-2007 אוהדים של הקבוצה פרצו למסיבת עיתונאים של הצהובים ועוררו מהומה, וב-2009 פרצו לאתר הרשמי של המועדון וכתבו "עופו מפלסטין". באותה שנה פרצו כמה אוהדים באסקים לפרקט במשחק בין הקבוצות כדי להביע תמיכה במאבק הפלסטיני.

באתר NAIZ פורסם אתמול טור דעה של פובליציסט בשם חסוס ולנסיה, שהגדיר את מכבי תל אביב כ"אורחת לא רצויה". הוא טען שהיחס לקבוצת הכדורסל הישראלית צריך להיות זהה לזה שקיבלו "פעילי שלום" באסקים שלא הורשו להיכנס לישראל בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully