וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אז'ובל חתם בהפועל אשקלון: "שמח לשוב לבמה המרכזית של הכדורגל"

החלוץ שכבש אשתקד 16 שערים בהפועל פתח תקוה, חוזר לישראל אחרי 11 הופעות במדי פרטיזני האלבנית. אז'ובל: מאמין שאצליח לתרום ויחד להשאיר את הקבוצה בליגת העל"

שחקן הפועל אשקלון בן אז'ובל. פועל אשקלון, אתר רשמי
משתדרג לליגת העל. אז'ובל/אתר רשמי, פועל אשקלון

הפועל אשקלון צירפה היום (שלישי) לשורותיה את החלוץ בן אז'ובל. החלוץ חתם היום, באמצעות סוכנו, דודו דהאן, על חוזהו בקבוצה עד תום העונה וינסה לסייע לה להישאר בליגת העל. אז'ובל בן ה-23, חתם בקיץ בקבוצת פרטיזני טיראנה מאלבניה, במדיה הספיק לכבוש חמישה שערים (אחד בליגה וארבעה בגביע) ב-11 הופעות. בעונה שעברה כבש אז'ובל 16 שערים בליגה הלאומית במדי הפועל פתח תקוה, ובהפועל אשקלון מאמינים כי יצליח לשחזר את הישגיו גם בליגה חזקה יותר, שבה הוא מקבל במה לראשונה.

יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני מסר: "כפי שהבטחנו, הפועל אשקלון עורכת את החיזוק הראשון בחלון העברות, עם החתמתו של בן אז'ובל, חלוץ חד ומריח שערים, בדיוק מה שהיה חסר לסגל הקבוצה. מועדון הפועל אשקלון מברך את אז'ובל ומקווה כי יחד נצליח לעמוד במטרות הקבוצה - הישארות בליגת העל בתום העונה".

בן אז'ובל מסר: "אני שמח לשוב לארץ, לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. אני מאמין שאצליח לתרום להפועל אשקלון בצד המקצועי ויחד להשאיר את הקבוצה, עונה נוספת בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully