וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניז חזניוק חוזרת לסגל הפדרציה: "אין תחושה יותר טובה מזאת"

הטניסאית תשתתף, לצידן של יוליה גלושקו ושלי קרוליצקי, בטורניר שייערך באסטוניה בתחילת פברואר: "אביא את ההופעה הכי טובה שלי". דודי סלע, אמיר ויינטרוב ויוני ארליך בסגל הדייויס

דניז חזניוק טניסאית ישראלית. מגד גוזני
בורך שובך. חזניוק/מגד גוזני

נבחרות הדייויס והפדרציה של ישראל מתכוננת למפגשים הצפויים להם בתחילת חודש פברואר. נבחרת הדייויס תארח את פורטוגל ותגיע עם הקפטן אייל רן, המאמן נועם אורון והשחקנים דודי סלע, אמיר ויינטרוב ויוני ארליך. אל שלושת השחקנים הבכירים יצטרפו ככל הנראה שחקן או שניים, אשר על זהותם יחליט רן בתקופה הקרובה.

נבחרת הפדרציה, שתצא לטורניר באסטוניה, קיבלה חדשות טובות כאשר נודע שדניז חזניוק תחזור לסגל אחרי היעדרות ארוכה. לצידה תהיינה בנבחרת יוליה גלושקו ושלי קרוליצקי. הקפטנית ציפי אובזילר והמאמנת סנדרה וסרמן יצרפו ככל הנראה עוד שתי שחקניות לסגל הרחב.

מאיגוד הטניס נמסר: "מברכים על חזרתה של דניז לשורות הנבחרת ומאמינים כי תתרום מניסיונה וכישוריה להצלחת הנבחרת". חזניוק בעצמה אמרה: "את העונה הבאה שלי אני שמחה לפתוח עם הידיעה שאני אשתתף במשחקי הנבחרת, סוף סוף. אין תחושה יותר טובה מלדעת שעבודה קשה משתלמת. אביא את ההופעה הכי טובה שלי בכדי לעזור לנבחרת להגיע להישגים הכי טובים ולייצג את ארץ ישראל כמו שכל כך רציתי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully