וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס חתם בהפועל תל אביב: "יידע לנווט את הקבוצה לצמרת"

27.12.2016 / 12:03

הגארד האמריקאי שזכה אשתקד באליפות עם ראשון לציון, מצטרף במקומו של אלייז'ה ג'ונסון ששוחרר. שרון אברהמי: "פציעת לימונד אילצה אותנו לפעול". על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

חיזוק משמעותי להפועל תל אביב: האדומים החתימו היום (שלישי) את הגארד האמריקאי מארק ליונס, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. ליונס, שרק בעונה שעברה הוליך את מכבי ראשון לציון לזכייה באליפות, יחליף במדים האדומים את אלייז'ה ג'ונסון, הזר ששוחרר מהקבוצה אחרי שלא שיחק כלל אצל שרון אברהמי. יש לציין שגם רביב לימונד הרכז הישראלי של האדומים פצוע וייעדר תקופה ממושכת, מה שזירז את המו"מ עם השחקן המוכשר ששוחרר מאושאק ספורטיף הטורקית.

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן אמר על ההחתמה: "אמנם סיימנו את הסיבוב הראשון במאזן חיובי, אבל אנחנו לא מסתפקים בכך. עבדנו קשה למצוא את השחקן שישדרג אותנו, ואני שמח שאחרי מאמצים גדולים שמארק ילבש את הגופיה האדומה".

מאמן הקבוצה שרון אברהמי: "הפציעה של רביב אילצה אותנו לפעול לחיזוק האחורי. אני מאמין שמארק יתרום לנו המון ויידע לנווט את הקבוצה לצמרת"

מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי לאדומים. מארק ליונס/ברני ארדוב

ליונס (27, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת אריזונה משנת 2013. לישראל הגיע ליונס בתחילת עונת 2014/15 כשחתם בעירוני נהריה והיה הכוכב הגדול של הקבוצה לצד רוברט רות'בארט, כשהשניים מובילים את הקבוצה להשארות בליגה. ליונס רשם בעין שרה 18.4 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק. אחרי ההצלחה בקבוצה הצפונית החליטה מכבי ראשון לציון לצרפו, והוא מיד הפך למנהיג של הקבוצה והוביל אותה לאליפות היסטורית. ב-33 משחקי ליגה במדים הכתומים רשם 16.2 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים.

בפלייאוף ובפיינל פור שמר ליונס על רמתו ורשם 14.6 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים. הקיץ חתם באושאק ספורטיף הטורקית, לצידו של דרל מונרו ששיתף עמו פעולה בראשון לציון, ושוחרר לאחרונה לאחר שלא קיבל שכר. בתשעה משחקים בליגת האלופות של פיב"א רשם 17.2 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים למשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully