וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: יובה חושקת באינייסטה, ריאל סימנה מחליף לפפה

בספרד מדווחים שאלופת איטליה תנסה לרכוש את כוכב ברצלונה שחוזהו יפוג ב-2018, הבלאנקוס מעוניינים להחזיר את חסוס ואייחו מפרנקפורט, פרטי החוזה של טבס נחשפים, זלאטן צפוי להאריך חוזה ביונייטד, מרסיאל יושאל לסביליה? חלון ההעברות מתחמם

רויטרס

* התוספת החדשה לליגה הסינית היא החלוץ קרלוס טבס, שעזב את בוקה ג'וניורס לטובת שנגחאי שנואה, בדרך להפוך לשיאן השכר בכדורגל, לאחר שירוויח שלושה מיליון יורו בחודש, שהם 4,200 יורו לשעה. טבס אמר בעבר כי הוא מתכוון לסיים את הקריירה בארגנטינה, אך חוזה העתק שהוצע לו מהליגה הסינית טרף את הקלפים והוא החליט להיענות להצעה ולשחק בליגה המתפתחת, בה משחק גם ערן זהבי. את שנגחאי מאמן גאס פוייט, ובשורותיה משחקים אובמפי מרטינס, דמבה בה ופרדי גוארין.

* באנגליה מדווחים שזלאטן איברהימוביץ', כוכבה השבדי של מנצ'סטר יונייטד, יאריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת בימים הקרובים.

* האם אנדרס אינייסטה יעזוב את ברצלונה ויעשה את המעבר המפתיע ליובנטוס? ב"אס" המדרידאי מדווחים שאלופת איטליה, שאיבדה בשנים האחרונות את פול פוגבה, אנדראה פירלו וארתורו וידאל, תנסה לרכוש את כוכב ברצלונה, שמסיים את חוזהו במועדון נעוריו ב-2018.

* ב"סקיי" האנגלי טוענים שמנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד ינסו להחתים בינואר את אלכס סנדרו, הקיצוני השמאלי הברזילאי של יובנטוס.

* ב-ESPN טוענים שפנרבחצ'ה הגישה לפריס סן ז'רמן הצעה רשמית עבור שאילתו של חאתם בן ארפה.

* האם סביליה עומדת להתחזק באנטוני מרסיאל? בספרד מדווחים שהקבוצה של סמפאולי שנאבקת בצמרת הליגה הספרדית, מעוניינת מאוד לשאול בינואר את הקיצוני הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, שמתנדנד אצל מוריניו בין הספסל להרכב.

* בזמן שכל הדיווחים גורסים שפפה יעזוב את ריאל מדריד לסין בינואר, ב"מארקה" טוענים שהמחליף של הפורטוגלי בבלאנקוס יהיה ככל הנראה חסוס ואייחו, הבלם הספרדי הצעיר (19) ששייך לריאל ומשחק העונה בהשאלה בפרנקפורט, במדיה הוא רשם 14 הופעות בהרכב העונה.

* האם ארדה טוראן יתפתה לכסף הגדול שמגיע מהליגה הסינית? על פי ה"פנאטיק", גואנגז'ו אברגרנדה האלופה מציעה לקשר ברצלונה ונבחרת טורקיה חוזה עתק שבמסגרתו הוא ירוויח כ-50 מיליון יורו בשלוש שנים. לטוראן יש חוזה ארוך טווח עד קיץ 2020 בברצלונה, במדיה הוא רשם העונה 8 הופעות בהרכב בליגה וכבש ארבעה שערים בליגת האלופות.

שחקן ברצלונה ארדה טוראן חוגג. GettyImages
יתפתה להצעה מסין? ארדה טוראן/GettyImages

* ג'ון אובי מיקל, הקשר הניגרי שאיבד את מקומו בהרכב של צ'לסי מאז הגעתו של אנטוניו קונטה, מחזיק בהצעות מאינטר, ולנסיה ומארסיי, כך על פי דיווחים בממלכה.

* בדיילי מייל האנגלי מדווחים שמנצ'סטר סיטי של גווארדיולה עוקבת אחרי ג'ק ווילשר, קשרה של ארסנל שמשחק העונה במדי בורנמות'. במקביל, באיטליה מדווחים שגם רומא ומילאן מעוניינות להחתימו. ווילשר מסיים חוזה בארסנל בקיץ 2018, ועל פי הדיווחים התותחנים יידרשו עבורו לא פחות מ-30 מיליון יורו.

* האם קונצרן הענק של "רד בול" ישתלט גם על קבוצת פרמיירליג? באנגליה מדווחים שהחברה ששולטת בין היתר בלייפציג וזלצבורג, מנהלת מו"מ לרכישתה של ווסטהאם.

* בעיתון האיטלקי "טוטוספורט", מדווח ששחקנה הספרדי של מילאן, סוסו, יחתום על חוזה חדש אצל הרוסונרי עד 2021, בו יכפיל את שכרו וירוויח שני מיליון יורו לעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully