וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ג'ורדן טיילור סיכם עד לסיום העונה

27.12.2016 / 8:55

הגארד האמריקאי (27, 1.87) שכיכב במדים הסגולים לפני שנתיים צפוי לחזור, אם יעבור את הבדיקות הרפואיות שנועדו כדי לקבוע האם התאושש מהניתוח שעבר בקיץ. רשם אשתקד 12.1 נקודות למשחק במדי אלבה ברלין

שחקן הפועל חולון ג'ורדן טיילור. מגד גוזני
בדרך חזרה? טיילור/מגד גוזני

הפועל חולון הגיעה לסיכום עם הגארד האמריקאי ג'ורדן טיילור ששיחק בקבוצה לפני שנתיים. טיילור עבר במהלך הקיץ ניתוח שהשבית אותו מפעילות עד כה, והחוזה שלו בחולון מותנה בכך שיעבור סדרה של בדיקות מקיפות שיקבעו כי הוא כשיר. טיילור צפוי להחליף בסגל של חולון את פול דילייני שגמר את העונה אחרי שקרע את הרצועה הצולבת והצידית בברכו.

טיילור (27, 1.87) הוא בוגר אוניברסיטת וויסקונסין משנת 2012. אחרי שהרשים בטורניר הקדם דראפט בפורטסמות' ובליגת הקיץ בלאס וגאס חתם ברומא מהליגה האיטלקית הראשונה. אחרי עונה טובה באיטליה בחרה הקבוצה להאריך את חוזהו, אך פציעה במותן, ששבה להטריד אותו גם בעונה שעברה, הכריחה אותו לעבור ניתוח וסיימה את העונה שלו כבר בינואר. בקיץ 2014 חתם במפתיע בהפועל חולון, הוביל את הקבוצה למקום השלישי בטבלה כשהוא רושם 14.4 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. ההצלחה שלו במדים הסגולים גרמה לאלבה ברלין להחתימו, והוא רשם 11.5 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים בליגה הגרמנית לעומת 12.1 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים ביורוקאפ.

חולון פתחה את העונה נהדר וממוקמת במקום השני בטבלה אחרי סיבוב אחד עם שמונה ניצחונות מול שלושה הפסדים. הסגולים נכנסים לשבוע חשוב בעונה, כשיתארחו מחר בגן נר אצל גלבוע/גליל, וביום שלישי לאחר מכן ייצאו למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully