וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "אל תחפשו דברים משוגעים שאני עושה"

26.12.2016 / 23:31

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשאלות על שינוי שעשה בזמן הקצר מאז מינויו לתפקיד: "אני רק מנסה להשתמש בכל שחקן בצורה הכי חכמה שאפשר". שיבק: "אני מבוגר מדי כדי להיות מרוצה מהמחמאות"

one

איינארס בגאצקיס רשם הערב (שני) את הבכורה שלו כמאמן מכבי תל אביב. המאמן הלטבי, שעד הימים האחרונים היה עוזר המאמן של דיוויד בלאט בדרושאפקה, פתח את הקדנציה שלו עם ניצחון 84:93 על מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל.

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
מרוצה מהניצחון. בגאצקיס/ברני ארדוב

איינארס בגאצקיס אמר אחרי הבכורה: "ראשון לציון קבוצה טובה, שנמצאת במקום טוב בליגה. יש לה קהל נפלא, היה לנו לחץ במצב הזה. דאגתי מהמשחק הזה, היה לי אימון אחד אתמול וקליעות הבוקר, כל הזמן אמרתי לשחקנים שתהיה להם סבלנות, צריך לשמור על עקביות. לכל קבוצה יש חולשות, והמטרה שלנו זה לנצל את החולשות של ראשון.

"במשך 25 דקות שיחקנו אגרסיבי וחכם, והייתי מרוצה מאוד, מהשלב הזה אני לא יודע מה הסיבה, אולי זה קשור לכושר, אבל מיהרנו למצבים פתוחים. הם ניצלו את זה וקלעו זריקות משוגעות. אחרי פסק הזמן, התחלנו לקלוע סלים אחרי הגנה טובה וחכמה, וגמרנו את המשחק. אל תחפשו משהו משוגע שאנחנו עושים, אני מנסה להשתמש בכל שחקן בצורה הכי טובה, גל מקל שיחק קצת יותר היום, אבל אל תחפשו את זה, כל שחקן צריך להוכיח בכל משחק. גל עשה עבודה טובה, כל הקבוצה עשתה לרוב הזמן עבודה טובה.

"אני סומך בשחקנים שלי. צ'ארלס תומאס קלע שלשות מטורפות וזה לא הוכיח שהאזורית שלנו לא עבדה. אני צריך למצוא את החולשות של היריבה ולנצל אותם, הכי קל זה לשחק הגנה אישית, ועשינו עבודה די טובה באזורית באופן כללי. ברור שאני יודע שמכבי הובילה בהפרשים גדולים במשחקים האחרונים והפסידה, בשבילי אין עבר ואין עתיד, מה שחשוב זה מה שקורה היום. מה יקרה מחר? אני לא יודע. ברוב המשחק שיחקנו כדורסל איכותי, הדברים האחרים לא חשובים כל כך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 84:93 את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
תקציר: הפועל אילת - מכבי ראשון לציון 94:88. one
"אנחנו משחקים מתחילת העונה בלי השחקן הכי טוב שלנו". שיבק/one

מאמן ראשון לציון אריק שיבק אמר: "אני ותיק מדי מכדי לצאת ממשחק עם מחמאות. זה לא עושה לי טוב, איבדנו ריכוז בדקות מסוימות, וזה חבל ועלה לנו ביוקר. אם היינו יותר מרוכזים, אז היינו שומרים את המשחק יותר צמוד, ואז אי אפשר לדעת לאן זה היה הולך. בתקופה האחרונה ניצחנו את אשדוד בחוץ ואת חיפה בחוץ, ניצחונות טובים. אם מסכמים סיבוב, היה לנו סיבוב על הנייר קשה מאוד.

"עכשיו אני יכול לדבר - אנחנו משחקים בלי השחקן הכי טוב שלנו מתחילת השנה. כשהוא חזר, שחררנו זר, חתכנו רכז והבאנו רכז בדרך. הקבוצה עברה מאוגוסט ועד היום לא מעט דברים ואנחנו עם שישה ניצחונות וחמישה הפסדים, אנחנו בסדר מבחינת הרוח, יש פה חבר'ה טובים, חבר'ה שיודעים לצאת ממצבים לא נעימים. יש תקופות שאתה תופס את עצמך בתקופה לא טובה, יש חבר'ה מנוסים בקבוצה.
בתור אחד שהיה חולה שבוע עם דלקת ריאות, אני לא במיטבי וגם אבי לא במיטבו. הוא עבר התייבשות והיה עם אינפוזיה. יקח לו זמן עד שהוא יתחזק בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully