וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט: "כנראה לא טיפלנו בבעיות המשמעת בעבר כמו שצריך"

26.12.2016 / 17:59

מאמן מ.ס. אשדוד הגיב לתקרית בין זריהן לאינברום: "היינו סלחנים, דברים השתנו, אף אחד לא חסין". מזרחי לשחקנים: "איך תישארו בליגה בלי אהבה ורעות ביניכם?". זריהן יתאמן עם מאמן הכושר

ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
זריהן יתאמן בגפו/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד נרגעו היום (שני) עם יום חופש, לאחר ההמולה התקשורתית לה הם לא מורגלים בדרך כלל. מחר תשוב הקבוצה להתאמן, ללא ניב זריהן המושעה. הוא יתאמן בשעות נפרדות מהקבוצה, כאשר זו תעמיד עבורו את מאמן הכושר ועוזר המאמן, שיעבדו איתו בנפרד.

אתמול, בזמן שזריהן קיבל את ההודעה כי תיערך לו ועדת משמעת וכי הוא לא רשאי להגיע לאימון, קיימו יוסי מזרחי ורוני אוואט שיחה ארוכה עם השחקנים על כל האירוע. מזרחי אמר בין היתר: "איך אתם רוצים שאשדוד תישאר בליגה אם לא תהיה אהבה ורעות ביניכם? זה לא משחק טניס, שכל אחד משחק בשביל עצמו. שחקנים צריכים לרצות בהצלחה של השחקנים האחרים ולהיות אכפתיים אחד כלפי השני. אני רואה במקרה הזה יותר מאשר שחקן שמקלל שחקן אחר. אני רואה כאן מקרה של קבוצה שלא יכולה להרים את עצמה, כי כל אחד רוצה לשחק בשביל עצמו".

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד (ימין). יוסי ציפקיס
אוואט מתכוון לעשות שינויים במצב/יוסי ציפקיס

אוואט, שחווה לא מעט עם הדור של זריהן ואור אינברום ומכיר אותם עוד מקבוצת הנוער, הודה כי ייתכן מאוד שאשדוד טעתה בעבר בהתנהלות מול החבורה הזו: "היו בעבר בעיות משמעת, שכנראה לא טיפלנו בהן כמו שהיינו צריכים. ייתכן שהיינו סלחנים מדי והבלגנו בהרבה מקרים, אבל הדברים השתנו. מעתה נהיה הרבה יותר נוקשים בנושאי משמעת ואף אחד כאן לא חסין".

באשר לעונש שספג זריהן, הסכום שהוא יתרום בסך של 25 אלף שקל שקול כמעט לשתי משכורות חודשיות של החלוץ הצעיר, כך שבהחלט מדובר בסכום משמעותי. באשדוד לא רצו לקנוס את זריהן ואז להשאיר את הכסף בקופת המועדון ולכן השחקן יקבל את הכסף, אבל יעביר אותו לטובת פעילות ממוקדמת לרווחת בני העדה האתיופית. עוד יש לציין כי תוך כדי ועדת המשמעת שהתקיימה לזריהן, הוא טלפן פעם נוספת מיוזמתו אל אינברום ושוחח עמו, כשהוא שוב מתנצל ומביע חרטה על דבריו.

מחרתיים יגיע השחקן לוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל ויעמוד לדין, על פי החלטת תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף והיועץ המשפטי עורך הדין אפרים ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully