וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירה ועליה קבוצת כדורגל התהפכה באוגנדה, חשש ל-30 הרוגים

חודש אחרי אסון שאפקואנסה, עוד טרגדיה בעולם הכדורגל: הסירה, עליה היו גם כמה אוהדים, התהפכה לאחר שיותר מדי אנשים עברו לצד אחד. מפקד המשטרה: הם היו שיכורים ושרו את שירי חג המולד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזרחים באוגנדה מביטים בדאגה על ניסיונות ההצלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחודש אחרי אסון שאפקואנסה, עוד טרגדיה פקדה קבוצת כדורגל, הפעם באוגנדה.

ה"אינדיפנדנט" הבריטי דיווח היום (שני) כי סירה, שנשאה קבוצת כדורגל אוגנדית מכפר בשם קוויבנדה במחוז בוליסה ועוד כמה מאוהדיה, התהפכה באגם אלברט באוגנדה, על גבול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, מה שהוביל למותם של לפחות תשעה אנשים. מתוך 45 האנשים שהיו על הסירה, 15 חולצו בעזרת דייגים מקומיים. מצבם של 21 נוספים לא ידוע ונשקפת סכנה ממשית לחייהם. הקבוצה הייתה בדרכה למשחק חג המולד בליגה המקומית.

הסירה התהפכה כ-100 מטר מהחוף, לאחר שיותר מדי מהנוסעים שהיו עליה עברו לצד אחד, במהלך שירי חג המולד וניגון בתופים וחצוצרות, מה שהוביל לחוסר איזון על הסיפון, כך אמרה המשטרה המקומית לסוכנות הידיעות AFP. כמו כן, טען מפקד המשטרה המקומית, ג'ון רוטאגירה, רבים מהנוסעים היו שיכורים בשעה שעלו לסירה.

עוד מסרה המשטרה כי תאונות של סירות נפוצות באזור אגם אלברט בתקופה זו של השנה, בעיקר בשל העובדה שסירות עליהן נמצאים יותר מדי אנשים או יותר מדי תכולה, עולות על המים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully