וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב ח': באר שבע תארח את צור שלום בחמישי הבא ב-19:40, בשבת: מכבי תל אביב בלוד

פורסמו מועדי המשחקים בגביע המדינה: מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה בשבת ב-16:30, בית"ר ירושלים תארח את הפועל כפר סבא ב-20:30. עירוני קרית שמונה ומ.ס אשדוד תשחקנה בשישי ב-13:00. קנדיל יעמוד לדין על סמך צילומי הטלוויזיה

שלב סיבוב ח' בגביע המדינה בכדורגל ייצא לדרך ביום חמישי, ה-5.1, עם שישה משחקים, כשיום לאחר מכן ייערכו שישה משחקים נוספים. ביום שבת ייערכו עוד שלושה משחקים והסיבוב יינעל ביום ראשון עם משחק אחד. רגע לפני שהמשחקים יוצאים לדרך, ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום (שני) את שעות המשחקים.

הפועל באר שבע תארח את מכבי צור שלום ביום חמישי ב-19:40, כשבאותה שעה תארח הפועל רעננה את מכבי אחי נצרת, וב-19:35 תארח הפועל עכו אתבני יהודה ומכבי שעריים את בני סכנין. הערב ייפתח עם שני משחקים - בין הפועל אשקלון למכבי יפו ובין הפועל חיפה למ.ס כפר קאסם.

ביום שישי ייערכו שלושה משחקים בשעה 13:00 (מכבי קרית אתא תארח את הפועל רמת גן, הפועל הוד השרון את עירוני קרית שמונה והפועל איכסל את מ.ס אשדוד) ושלושה משחקים בשעה 14:00 (בית"ר תל אביב רמלה תארח את הפועל נצרת עילית, הפועל ירושלים את הפועל עפולה ומכבי נתניה את הפועל ראשון לציון).

משחקי יום שבת ייפתחו ב-16:30, עת תארח מכבי חיפה את מכבי פתח תקוה. ב-18:30 תתארח מכבי תל אביב אצל בני לוד ובית"ר ירושלים תנעל את יום המשחקים כשתארח ב-20:30 את הפועל כפר סבא. המשחק האחרון בסיבוב ח', בין הפועל תל אביב להפועל רמת השרון, ייערך במושבה ב-20:15.

* תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את שחקן בני יהודה, מאור קנדיל, בגין פגיעה בשחקן יריב. ההחלטה התקבלה בשיתוף היועמ"ש, עו"ד אפרים ברק, על סמך צילומי הטלוויזיה ובהתאם לתקנון, זאת לאחר ששופט המשחק אישר כי לא ראה את האירוע במהלך המשחק. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב ב-17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully