וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי מפרגן לדיברתולומיאו: "החזרה שלו משמעותית, הוא ישראלי חשוב"

26.12.2016 / 13:51

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מאוד מניצחון החוץ באילת ("המשכנו לעבוד קשה ואני מאושר שהתוצאות הגיעו"), ופרגן לגארד שקבע שיא עונתי בליגה במדד: "הוא נפצע בדיוק כשהתחיל לחזור לעצמו. אם נשחק כמו קבוצה יש לנו מה למכור"

one

מכבי חיפה סיימה אמש (ראשון) בטעם טוב את הסיבוב הראשון הקשה שעבר עליה עם ניצחון חוץ מרשים 85:93 על הפועל אילת. הקבוצה של עופר רחימי שלטה במשחק מההתחלה, ועלתה כבר ל-20 נקודות יתרון, לפני ניסיון קאמבק לא מוצלח של הקבוצה הביתית. מעל כולם בלט ג'ון דיברתולומיאו, ששב בשבוע שעבר לשחק אחרי חודש של פציעה, ורשם שיא קריירה נהדר של 35 נקודות (6 מ-10 לשלוש) לצד 7 ריבאונדים ו-5 חטיפות. דיברתולומיאו אף רשם שיא עונתי בליגה במדד כשרשם 45 נקודות מדד באילת.

"לא חושב שיותר מדי הסתכלנו על הטבלה, המשכנו לשחק טוב", סיפר עופר רחימי על היכולת הטובה של הקבוצה שלו, "למעט המחצית הראשונה נגד ראשון, והמשחק נגד הפועל ירושלים, כל הסיבוב שיחקנו טוב. לא היו משחקים שחטפנו, הפסדנו משחקים צמודים בגלל החלטות וכאלה אחרות. יש לנו משחק נגד הפועל תל אביב, משחק קשה מאוד, המשכנו לעבוד קשה ואני מאושר שהתוצאות הגיעו".

כוכב המשחק היה ג'ון דיברתולומיאו, שפתח את העונה לא טוב עם 4.3 נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה של הקבוצה, ודווקא במחזור הרביעי, המשחק האחרון בו שיחק לפני אמש, קלע 18 נקודות ונראה טוב. "החזרה של ג'וני משמעותית, הוא עוד שחקן ישראלי חשוב, עם יכולת אמיתית, הוא שחקן", פרגן רחימי למתאזרח והתייחס לשיתוף הפעולה הצפוי שלו עם גרגורי ורגאס שאמור להצטרף לקבוצה בחזרה בשבוע הבא, "ג'ון לא פתח טוב את העונה, ואז הוא נפצע, בדיוק כשהוא התחיל לחזור לעצמו. אנחנו קבוצה, ונשחק כמו קבוצה. התוספת של ורגאס היא חשובה, ואם נהיה עם קבוצה עם עומק סביר אז נהיה קבוצה טובה, יש לנו מה למכור, בשביל זה צריך המשכיות, כרגע לא היה המשכיות".

עוד בנושא:

משחק ענק לדיברתולומאו בניצחון חיפה

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מרוצה. רחימי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully