וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פ"ת טוענים: מיחליץ' לא התנצל בפני דור אלו אחרי העבירה הקשה

26.12.2016 / 9:23

במועדון ציפו להתנצלות מהסלובני שתיקל בצורה חריפה את המגן. אדאמוביץ' שיחק אבל יעזוב, במועדון מתכוונים לפנות למוגרבי ובסט בסט אחרי שישוחררו. מלמד: "רוצים לעשות צעד קדימה, לצאת מהבינוניות"

גיא מלמד מוחמד כליבאת מכבי פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
"שלוש נקודות חשובות". מכבי פתח תקוה חוגגת/מגד גוזני

במכבי פתח תקוה טוענים כי קשר הפועל רעננה, רנה מיחליץ', לא הגיע להתנצל בפני דור אלו בעקבות התקרית אתמול (ראשון) במשחק שבו המלאבסים גברו 0:2 על הקבוצה של חיים סילבס. כזכור, הסלובני ספג אתמול כרטיס אדום לאחר שנכנס בצורה ברוטאלית בדור אלו. "מוזר ששחקן לא מגיע להתנצל אחרי אירוע כזה. מה שהוא עשה חמור מאוד. אולי צריך להרחיק אותו למשחק נוסף", אמרו בקבוצה. קובי רפואה ואבי לוזון נכנסו בסיום לחדר ההלבשה והודו להם. "אנחנו אוהבים אתכם", הוסיף רפואה אחרי השבוע הקשה שעבר. אלו בישל אתמול שער נוסף שרק מגביר את המעקב אחריו מצד מכבי חיפה והפועל באר שבע. הירוקים ממשיכים לעקוב אחריו לקראת העונה הבאה. הבלם קרלוס קוויאר שנפצע והוחלף אתמול ייבדק, לאור חשש מקרע בשריר הירך האחורי.

עוד בנושא

ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה
קובי רפואה התרגש: "עברתי שבוע לא פשוט, שמח שעשו לי נחת"

שחקני הפועל רעננה עם השופט דניאל בר נתן. מגד גוזני
עבירה אלימה. מיחליץ' מורחק/מגד גוזני

ננאד אדאמוביץ' נכנס אתמול כמחליף, וזאת בשל היעדר מחליפים מנוסים אחרים בעמדה שלו. קובי רפואה רוצה לצרף ישראלי וזר בעמדות הכנף. עדן בן בסט ופיראס מוגרבי הוזכרו, אך במקביל מחפשים במועדון זר ברמה גבוהה. מלבד עוז פרץ ואדאמוביץ', לפחות בשלב זה, אף שחקן לא אמור לעזוב. פניה ללייפציג לגבי עומר דמארי תיעשה אם יתברר שהוא יוכל לעזוב בהשאלה בלבד ולא יעבור למכבי חיפה. "המטרה היא לצרף רק שחקנים ברמה גבוהה, לא נביא לכאן שחקנים בינוניים. יש לנו סגל טוב", אמרו במועדון.

גיא מלמד סיכם: "ההרגשה מדהימה, אלה שלוש נקודות חשובות לקבוצה. התזמון לא יכל להיות טוב יותר אחרי השבוע הקשה שעבר על קובי רפואה. אנחנו מתרכזים במשחק הבא. התחלנו להרגיש לחץ בריא, של קבוצה שיש לה שאיפות וציפיות להיות למעלה. בתמונה הכללית היינו במקום החמישי וזה מקום גבוה, אבל העונה אנחנו רוצים לעשות צעד אחד קדימה, לצאת מהבינוניות שיש במועדון". על רפואה הוסיף: "ביקרנו את קובי השבוע, ראינו את המצב וזה הביא לנו מוטיביציה כדי לגרום לו נחת. אני מקווה שנעשה את זה גם בהמשך. יש לנו סדרה קשה של משחקים עכשיו, אבל גם לקבוצות שפוגשות אותנו תהיה סדרה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully