וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה התרגש: "עברתי שבוע לא פשוט, שמח שעשו לי נחת"

25.12.2016 / 22:00

מאמן מכבי פתח תקוה שחזר מהשבעה על אימו, היה עם דמעות בעיניים בסיום הניצחון הפועל רעננה: "ההתקפה ניצחה את ההגנה, זה לא קורה בדרך כלל". סילבס: "רעננה אף פעם לא יכולה להיות שאננה"

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
סיים את המשחק נרגש. רפואה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה העפילה הערב (ראשון) לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה אחרי 0:2 על הפועל רעננה. גיא מלמד (55) ומיחאי רומן (72) כבשו, רנה מיחליץ' ראה אדום ישיר ברעננה בדקה ה-30 אחרי עבירה פרועה על דור אלו.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
לא יכול להיות מרוצה. סילבס/מגד גוזני

המאמן המנצח קובי רפואה אמר: "אני מאוד שמח שהבחורים עשו לי קצת נחת, עברתי שבוע לא פשוט. אני על סף דמעות, אין דבר יותר יקר מאימא. הייתה לי הרגשה טובה לפני המשחק כי לפני שאימא שלי נפטרה, היא ביקשה שננצח. אני רק מצטער שזה בא באיחור של שבוע. אני מאוד מתרגש גם עכשיו, זה לא פשוט".

רפואה הוסיף: "אני שמח שהבחורים ידעו לתת הכול במגרש היום, ההתקפה ניצחה את ההגנה. הם קבוצת הגנה טובה ובדרך כלל זה מנצח, אבל היום זה היה הפוך. גם במשחקים האחרונים שלא ניצחנו וברחו לנו נקודות, היינו יותר טובים והיום זה בא לידי ביטוי. אני רוצה לקחת את הקבוצה הזו צעד-שניים קדימה ובשביל להיות איפה שאנחנו רוצים להיות, צריך לעשות רצף ניצחונות".

מנגד, חיים סילבס סיכם: "בדקות הראשונות לא נכנסנו טוב למשחק, התנאים לא היו נוחים. אחר כך נראינו יותר טוב, אבל האדום כמובן טרף הכול. זה הכפיל לנו את העבודה, קיווינו לגרור את המשחק לסוף ואולי שם להכריע, אבל ה-0:1 די הרס, אפשר לקרוא לזה ככה. לא הגיע לנו יותר, בטח אחרי האדום. להפועל רעננה אין יתרון על אף אחד, אנחנו צריכים לעשות אקסטרה תמיד. אני גם חושב שהיה צריך לנסות להוציא משהו מהמשחק הזה. היו להם יותר מדי מצבים, הם עשו גול וזה הקשה עלינו שבעתיים. היה ברור שיהיה פה פייט, אני לא חושב שהייתה פה קבוצה שאננה. רעננה אף פעם לא יכולה להיות שאננה - לא בגלל ניצחון אחד ולא בגלל כמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully