וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: בכורה לאיינארס בגאצקיס על הקווים נגד האלופה

25.12.2016 / 16:31

המאמן הלטבי החדש של מכבי תל אביב יוביל את קבוצתו בחוץ נגד מכבי ראשון לציון (21:05, ספורט 5). צירבס ואלכסנדר לא נרשמו, פניני: "יש אנרגיות טובות". דאוסון צפוי להמשיך להיעדר

ניב אהרונסון

בווידאו: מסיבת העיתונאים בה הוצג איינארס בגאצקיס

משחקי המחזור ה-11 בליגת העל, שמסיים את הסיבוב הראשון, יינעלו מחר (שני) במפגש המסקרן בין האלופה מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב (21:05, ספורט 5, שופטים: ספי שמש, דן ילון ואורי שלהבי). זה המפגש הראשון בין שתי הקבוצות מאז ניצחו הכתומים את הצהובים בחצי גמר הפיינל פור בשנה שעברה, כשמכבי תל אביב מחזיקה במאזן מעודד - 8:58 נגד הכתומים. במשחקי הבית של ראשון לציון הצליחו הצהובים לנצח ב-30 מתוך 36 משחקים, והם גם ניצחו בתשעה מתוך עשרת משחקי הליגה הסדירה האחרונים בין המועדונים.

הניצחון של מכבי ראשון לציון על קרשיאקה הטורקית עצר במעט את המומנטום השלילי שאליו נכנסה האלופה וכלל הדחה משפילה בשמינית גמר גביע המדינה על ידי הפועל באר שבע מהליגה הלאומית. הכתומים מוצאים עצמם בתמונת הסיכויים להעפלה לשלב 24 הגדולות בליגת האלופות, ובמקביל יסיימו סיבוב לא מרשים, אך במאזן חיובי בליגה. בעיר היין יודעים שהם נכנסים לסדרה של משחקים קשים וחשובים להמשך הדרך, וכדי לא להסתבך בליגה, יהיה עליהם לקחת לפחות משחק אחד מהשניים הקרובים, כשבמועדון לא פוסלים את האפשרות של ניצחון ביתי על מכבי תל אביב. שון דאוסון שב לאימוני הקבוצה, אך עדיין לא כשיר ולא צפוי לשחק.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו ליאור ליובין ניקולה וויצ'יץ'. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
אתגר במשחק הראשון. איינארס בגאצקיס באימון עם ליובין ו-וויצ'יץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

אחת העונות הסוערות בתולדות מכבי תל אביב קיבלה עוד תפנית במהלך השבוע שעבר כשרמי הדר התפטר, איינארס בגאצקיס מונה במקומו, ועל הדרך הפסידה הקבוצה בשני משחקי יורוליג והתמקמה בתחתית המפעל. המאמן הלטבי יספיק להעביר אימון מלא אחד עד להתמודדות נגד ראשון לציון, כשאת עיקר המידע שלו על השחקנים והקבוצה הוא לומד מסרטוני הווידאו ומהשיחות עם עוזר המאמן ליאור ליובין. במכבי רוצים מאוד לשמור על היתרון בראשות הטבלה, ואין להם תוכניות למעוד בבית מכבי. אל ג'ו אלכסנדר הפצוע מצטרף מאיק צירבס מחוץ לסגל, כשסוני ווימס, שנפצע בהפסד לדרושפאקה, יתלבש ועשוי לשחק.

הקפטן גיא פניני אמר לאחר האימון: "היה אימון טוב, אני חושב שמרגישים שהשחקנים רוצים ושיש אנרגיות טובות. הרגשתי אנרגיות אחרות כבר במשחקים האחרונים למרות שלא היו תוצאות בשטח, אבל אני מקווה שזה יבוא עם הזמן. ראשון לציון? תמיד קשה שם. זו יריבה קשה עם שחקנים טובים, ננסה לשחק כדורסל טוב ולהתחיל דרך חדשה".

צפו באימון הבכורה של בגאצקיס

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב עם דווין סמית'. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
מתחיל לעבוד. בגאצקיס עם דווין סמית'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל
איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב עם גל מקל. ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בגאצקיס עם גל מקל/אתר רשמי, ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
סוני ווימס, ויקטור ראד שחקני מכבי תל אביב מבקרים ילדים בבית החולים שניידר. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סוני ווימס עם ויקטור ראד בבית החולים שניידר בפתח תקוה, שם העניקו שחקני מכבי תל אביב שי לחג לילדים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully