וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מדווחים: עומרי כספי עדיין מעוניין לעבור מסקרמנטו בטרייד

ב-NBC טוענים כי הישראלי נחוש לעזוב למרות שחזר לרוטציה. גם גיי, מקלמור וקאולי-סטיין לא רוצים להישאר. התקשורת בוושינגטון דוחפת להחתמת כספי: "הערך שלו בשיא השפל, זו הזדמנות לגנוב אותו"

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. GettyImages
לא הרבה השתנה. כספי/GettyImages

העונה ההפכפכה של עומרי כספי נמשכת: אחרי שפתח את העונה מחוץ לרוטציה והצליח לחזור אליה, לאחרונה נראה ששוב יש פיחות במעמדו. הישראלי הראשון ב-NBA סבל ממחלה שהשביתה אותו מארבעה משחקים, אבל בינתיים פורוורד אחר בסגל, אנטוני טוליבר, נכנס לכושר לא רע, וגרם לכך שכספי לא שותף במשחק האחרון של הקינגס אף שהיה כשיר לחלוטין.

באופן מפתיע למדי הקינגס הצליחו להתברג בימים האחרונים למקום השמיני במערב, אבל כספי ואחרים ממשיכים להיות מתוסכלים. ברשת NBC דיווחו היום (ראשון) כי כספי, לצד שלושה שחקנים נוספים - רודי גיי, ווילי קאולי-סטיין ובן מקלמור - מעוניינים לעזוב בטרייד. על כספי נכתב ש"הוא אמנם הכחיש שדרש מהקבוצה להעבירו בטרייד, אבל אין ספק שכספי לא מרוצה, ויש הבדל בין לבקש טרייד לבין לרצות לעבור באחד כזה". עוד נכתב כי "כשיש כל כך הרבה שחקנים שרוצים לעזוב, האווירה הופכת להיות לא נעימה. עוד הפסדים יובילו לעוד מרמור, ויכול להיווצר כדור שלג".

רודי גיי מטביע, סקרמנטו מול יוסטון. AP
גם הוא לא מרוצה. רודי גיי/AP

על אף שלא פורסם בארצות הברית על אף קבוצה שמביעה עניין קונקרטי בכספי, השמועות ממשיכות לצוץ. באתר האוהדים Fansided עלתה כתבה שמסבירה למה כספי יתאים לוושינגטון, שמשוועת לעוד שחקן אמין ברוטציה. "אוטו פורטר נותן את העונה הטובה בקריירה, אבל הוא רחוק מלהיות יציב. למרקיף מוריס יש בעיה כרונית של עבירות מהירות מדי. בהינתן העובדה שכספי מחפש דרך מילוט בסקרמנטו, בעוד הוויזארדס זקוקים נואשות לשחקן שייתן תרומה התקפית מהספסל, הופכת את האופציה הזאת לכדאית", נכתב.

עוד צוין כי "הערך של כספי נמצא בשיא השפל, וזו הזדמנות טובה עבור וושינגטון לגנוב שחקן שאם לא ירשים, יסיים חוזה בסוף העונה. סקוטי ברוקס יכול לתת לו חופש לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב: לקלוע ולתרום על בסיס קבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully