וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המתנה של ברצלונה לאוהדיה, עבירה מחרידה בטורקיה

הקטאלנים פינקו את אוהדיהם עם קליפ ביצועים של מסי לרגל חג המולד, משחק בליגה השנייה בטורקיה כמעט פוצץ בגלל עבירה מזעזעת, הטניסאיות המובילות בעולם בירכו בשיר וקליפ מיוחד לחגים

ירון אדרי

הטניסאיות המובילות בסרטון חמוד

החולצות הכי נמכרות בפרמיירליג

ספורטדירקט.קום הציג את רשימת עשר חולצות הפרמיירליג שנמכרו הכי הרבה כמתנות לכריסמס. אז מי בדירוג?

במקום הראשון ניצב הרכש הבומבסטי של מנצ'סטר יונייטד, פול פוגבה ואחריו, שלא במפתיע גם כן, זלאטן איברהימוביץ'. במקומות 3 ו-4 נמצאים אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל מארסנל ופיליפה קוטיניו של ליברפול סוגר את הטופ 5. השוער היחיד בעשירייה, דויד דה חאה, במקום השישי ואחריו סאדיו מאנה מליברפול, דימיטרי פאייה מווסטהאם, אדן הזאר מצ'לסי ולקינוח, מרקוס רשפורד, היהלום הצעיר של יונייטד.

שחקני מנצ'סטר יונייטד, זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה. רויטרס
קנו לעצמכם מתנה לחג. פוגבה וזלאטן/רויטרס

זו ללא ספק אחת העבירות הכי קשות שראינו בשנים האחרונות

סביר להניח שביום רגיל לא הייתם שומעים על המשחק בין סנליורפספור למניסאספור מהליגה השנייה בטורקיה, אך עבירה אחת במהלך המשחק כנראה תהפוך את המשחק לוויראלי. שחקן ההגנה של סנליורפספור, ברקאי דגירמצ'וגלו פגע בצורה ברוטלית בקוסה בהאטינה, ובעקבות זאת ראה כרטיס אדום ישיר.

החל מ-2:30 בווידיאו

ברצלונה פינקה את אוהדיה לכבוד חג המולד עם קליפ ביצועים של ליאו מסי הצעיר בלה מאסייה

זלאטן מאתגר אתכם

אשתו של חאמס רודריגס זועמת

חאמס רודריגס עלה על העצבים של אוהדי ריאל מדריד לנוכח רצונו לעזוב את הקבוצה בינואר הקרוב. אך לא רק אוהדי הבלאנקוס זועמים, אלא גם אשתו של השחקן, דניאלה אוספינה, שעל פי דיווחים בקולומביה לא מוכנה לעזוב את העיר מדריד עם בתם של השניים סאלומה. "דניאלה מאוהבת במדריד, וטוב לה שם מאוד. היא לא מוכנה לעזוב את העיר ואם חאמס יחליט לעבור קבוצה, יש סיכוי שהשניים יתגרשו. בכל אופן, גם אם הוא יעזוב בינואר, דניאלה תישאר במדריד לפחות עד לסיום השנה.

ההפתעה של קונור מקגרגור למעריציו

באירלנד אוהבים לשתות. במיוחד כשמגיע ערב חג המולד. שני צעירים אירים, שככל הנראה לגמו כמה משקאות במהלך הערב, סיימו אותו ברחובות עיר הבירה דבלין כשהם מחקים את אלילם, לוחם ה-MMA ואלוף ה-UFC קונור מקגרגור. השניים התמודדו בזירה דמיונית, כשלפתע מקגרגור הגיח עם פמלייתו וסיפק לשניים את הפתעת חייהם.

מתנת כריסמס או מתנת פרידה?

שחקני סאות'המפטון השתעשעו אתמול במשחק "סנטה הסודי", שבו כל אחד משחקנים צריך לקנות תחפושת לשחקן אותו הוא מגריל. בין תחפושת של צב נינג'ה, סופרמן ושדון אירי, בלטה התחפושת ש-'סנטה' קנה לוירג'יל ואן דייק, הבלם המצויין שמחוזר נמרצות על ידי מנצ'סטר סיטי: חולצה של הסיטיזנס.

פציעה כואבת במיוחד

טיילור לוקט, התופס של סיאטל סיהוקס, גמר את העונה אחרי ששבר את הקרסול במהלך הבא. אלא שבשניות הראשונות אחרי המהלך הכואב הוא עוד חגג את הטאצ'דאון שהשלים למרות הכאב העז, אך לרוע מזלו בחינה מדודקת של ההילוכים החוזרים גילתה שהרגל שהתעקמה לו עלתה לו גם בהחמצת קו האנדזון, והטאצ'דאון נלקח מקבוצתו, שהפסידה בסיום 34:31 לאריזונה.

ג'ון וויק ואידיוט מושלם: כך למד קריסטפס פורזינגיס לדבר אנגלית

פורוורד ניו יורק ניקס, קריסטפס פורזינגיס, מדבר אנגלית שוטפת, אחרי שלמד, כך מסתבר, לדבר את השפה דרך צפייה בסרטים אמריקאים. "הייתי צופה בסרט ג'ון וויק עם קיאנו ריבס שוב ושוב. צפיתי גם כמה פעמים בסרט אידיוט מושלם עם פול ראד וסטיב קארל".

שחקני ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס, ג'ואקים נואה. AP
סרטי איכות. פורזינגיס עם נואה/AP

דריימונד גרין נתקע על טיסה - וצפה בלידה של אשתו דרך הסמארטפון

פורוורד גולדן סטייט, דריימונד גרין, נתקע על טיסה שהתעכבה בזמן שאשתו ילדה בבית החולים. הוא לא הסכים לוותר על הרגע המרגש, חייג לאשתו דרך הפייסטיים וצפה בלידה בשידור חי.

הצעת הנישואין של יוטו נגאטומו

מגן אינטר, יוטו נגאטומו היפני, לא יכול להתנתק מהסן סירו. אם לא די בכך שאת כל משחקיה הביתיים של קבוצתו הוא עורך באצטדיון הביתי, שלא נדבר על האימונים, החליט נגאטומו גם להציע נישואין לבחירת לבו על כר הדשא האהוב עליו.

ביטחון עצמי נטו יכול להביא אותך רק עד רמה מסוימת בקיקבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully