וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריהן לעבר אינברום במהלך המשחק: "אתיופי מסריח". בסיום התנצל

24.12.2016 / 20:45

זריהן ניגש לבקש סליחה באופן אישי ואמר: "זה היה בלהט המשחק, לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בו. אנחנו חברים טובים, דיברנו והשלמנו". המאמן אוואט: "אם ניב קילל, נטפל בזה בקבוצה"

יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

תקרית מכוערת אירעה לקראת סיום משחק ההפסד 1:0 של מ.ס. אשדוד מול מכבי תל אביב הערב (שבת) בנתניה, כאשר ניב זריהן קילל את חברו לקבוצה אור אינברום. אינברום המחליף כעס על כך שזריהן לא מסר לו, ובתגובה פלט זריהן כמה קללות וגם נתפס במצלמות הטלוויזיה כשהוא מסנן לעבר חברו לקבוצה: "אתיופי מסריח".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
ארבלדזה מרוצה, ראיקוביץ' בסיום: "ריסטיץ' אמר שהוא רוצה לבוא"

ברק יצחקי חוגג/יוסי ציפקיס

זריהן עצמו צפה בקטע ולא האמין שאמר את הדברים. לאחר מכן ניגש לעברו של אינברום וביקש להתנצל אישית על מה שקרה. "זה היה בלהט המשחק, אני מצטער", אמר החלוץ. "אור ואני חברים טובים ומשחקים כבר שנים ביחד, אני אוהב אותו. לפעמים אתה אומר דברים שאתה לא מודע אליהם ולא זוכר מה שאמרת".

לאחר מכן, מאוטובוס הקבוצה, הוסיף זריהן לוואלה! ספורט: "במהלך משחק יש הרבה מאוד אמוציות. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באור, הוא חבר טוב שלי ואני אוהב אותו מאוד. דיברנו והשלמנו אחרי המשחק והכול בסדר".

המאמן רוני אוואט התייחס למקרה: "אני לא מכיר את האירוע, אלמד ואצפה בו ואם ניב באמת קילל את אור נטפל בזה בקבוצה".

על המשחק אמר המאמן: "בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה לא שיחקנו מספיק טוב וראו את פערי הרמות. אני קצת מתוסכל, אנחנו חייבים לשפר את משחק ההתקפה שלנו, קבלת ההחלטות שלנו לא הכי טובה. אנחנו מדברים על קבלת ההחלטות וזה אופייני לשחקנים צעירים. ציפיתי ששחקנים יעשו דברים טוב יותר, אבל אנחנו לא מנתחים את כל המשחק על פעולה כזו או אחרת. יש לנו דברים לשפר, יש דברים שאנחנו צריכים לתת עליהם את הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully