וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "אני מאוכזב מאוד, זה נראה רע בחלק הקדמי"

מאמן בני יהודה נשמע מתוסכל אחרי ה-1:1 מול הפועל חיפה: "עם התפוקה שאנחנו מקבלים מהחלק הקדמי, יהיה קשה להישאר", על הקריאות להחזרת גלבאן: "זה לא מוסיף". גולן: "מרוצה בסך הכול"

שני משחקים מאז מינוי הצוות המקצועי החדש בבני יהודה והקבוצה עדיין ללא ניצחון, מצד שני גם ללא הפסד. הזהובים סיימו ב-1:1 ביתי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-15 ונותרו מתחת לקו האדום. אלמוג בוזגלו העלה את בני יהודה ליתרון בדקה ה-21, שלומי ארבייטמן איזן בדקה ה-30. מאור קנדיל מבני יהודה ביצע מעשה מכוער מאוד כששלח מרפק לעבר אדילסון באהיה, אבל אלון יפת לא ראה את זה.

ניסן יחזקאל מאמן בני יהודה. מגד גוזני
מאוכזב מאוד. יחזקאל/מגד גוזני

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל אמר: "אני מאוכזב מאוד, מעבר לתוצאה אני מאוכזב מהמשחק. התחלנו את המשחק טוב, ואז המשחק ברח לנו. זה נראה רע מאוד בחלק הקדמי. נצטרך לתת את הדעת לחלק הקדמי. בתפוקה הזו שאנחנו מקבלים מהחלק הקדמי, יהיה קשה לשרוד בליגה. אני לא חושב שהבעיה של בני יהודה מתחילת העונה זו ההגנה. להפך, נקודות האור בקבוצה הזו זה השוער והחלק ההגנתי שלנו. אנחנו נעבוד על החלק ההתקפי. אני לא יכול לדבר על פדרו גלבאן, אני לא יודע באיזה כושר הוא. הקריאות לא מוסיפות והן לא במקום, אבל זכותו של הקהל להביע את דעתו".

מאמן הפועל חיפה דני גולן אמר לאחר המשחק: "הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים, עשינו הכול בשביל לנסות להרוג את המשחק הזה. אמרתי תמיד שאנחנו מחפשים איזונים. אנחנו יכולים להיות קבוצה התקפית ממש טובה, אבל אני רוצה לראות גם משחק הגנה. אני יכול להיות בסך הכול מרוצה. אני מתעסק בשחקנים שיש, אנחנו צריכים לגבש קו מחשבה לעוד משחק או שניים. אנחנו צריכים לעשות חשיבה נקודתית. אני מרוצה שחזרנו מפיגור, בני יהודה קבוצה מסוכנת מאוד בחלק הקדמי, לא הגיע לאף אחת מהקבוצות יותר מתיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully