וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: קרית גת מארחת את חולון, אילת את חיפה

אחרי שחרורו של סינגלטון וההודעה לקילינגסוורת' כי הוא רשאי לעזוב, תנסה האחרונה להפתיע את חולון, שתגיע ללא דילייני שגמר את העונה (19:15, ספורט 5). הקבוצה של רחימי תרד דרומה, גלבוע/גליל תארח את נהריה

קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
ימשיך ביכולת הטובה? ווייאט/מגד גוזני

המחזור ה-11 בליגת העל, שנועל את משחקי הסיבוב הראשון, יימשך מחר (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. השנייה בטבלה, הפועל חולון, תצא למשחק חוץ באשקלון ללא פול דילייני שגמר את העונה, נגד האחרונה בטבלה, מכבי קרית גת. הפועל אילת שהפסידה השבוע לחולון בגביע, תארח את מכבי חיפה המאכזבת. במשחק נוסף, גלבוע/גליל הנהדרת תנסה להמשיך את המומנטום מול מאכזבת אחרת, עירוני נהריה.

seperator

מכבי קרית גת - הפועל חולון (19:15, משולב בספורט 5)

אחרי שבועיים בתפקיד, הסגל של אלעד חסין בקרית גת עבר טלטלה ויגיע במצב לא טוב למשחק הביתי החשוב נגד הפועל חולון. ג'יימס סינגלטון היה הראשון מבין השחקנים ששוחרר מהקבוצה, כשיומיים לאחר מכן הודיעו בקבוצה למרקו קילינגסוורת' שהוא רשאי למצוא קבוצה חדשה, כשהסנטר הוותיק נפגע מעצם ההודעה. בקרית גת יתייצבו למשחק עם שלושה זרים, ומתחת לסל ישחקו קרטיס קלי ודניאל איידן, שלא קיבל דקות רבות מאז הצטרף מהפועל תל אביב. בקבוצה יודעים שהפסד ביתי לחולון יסבך אותם מאוד לקראת המשך מאבקי התחתית.

בהפועל חולון השלימו השבוע ניצחון שלישי ברציפות, כשגברו על הפועל אילת והעפילו לרבע גמר גביע המדינה. עם זאת, הניצחון על אילת היה כזה שבמועדון היו מעדיפים לשים מאחוריהם כאשר הם איבדו מספר שחקנים. פול דילייני, שרק שב מפציעה בכתף, קרע במהלך המשחק את הרצועה הצולבת והצידית, נותח במהלך השבוע וגמר את העונה. כעת במועדון עושים מאמץ כדי לצרף שחקן במקומו. שלומי הרוש נפצע במהלך המשחק בכתפו ונמצא בספק להתמודדות לאחר שלא התאמן מאז. רועי הובר צפוי לשוב אחרי שהתאושש מפציעה בקרסול. "שבוע לא קל עובר עלינו עם הפציעה של פול ועוד פציעות של שלומי ורועי שפוגעות בנו", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "נצטרך להיות טובים ביחד ולשחק כקבוצה כדי להתגבר על הקשיים האלה ולנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
בספק. הרוש/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי חיפה (19:25, משולב בספורט 5)

שלושה ניצחונות ליגה רצופים שינו את האווירה הלא טובה שהייתה בהפועל אילת מתחילת העונה, והקבוצה של עודד קטש מצאה את עצמה מרחק סביר מהמקום השני. עם זאת, המומנטום החיובי נעצר ביום שני האחרון בשמינית גמר הגביע, שם הציגה אילת משחק חלש במיוחד והובסה על ידי הפועל חולון בחוץ. במועדון ביקשו מהשחקנים לשים את המשחק המאכזב מאחוריהם, שכן מצפה להם רצף של משחקי בית בתקופה הקרובה, כאשר השגת ניצחונות בהם יעזרו לשחקנים להשאר באזורים הנכונים של הטבלה.

מנגד, עדיין ללא גרגורי ורגאס שייצטרף רק במהלך השבוע הבא לירוקים, ינסו במכבי חיפה לעצור את רצף ההפסדים ששם את הקבוצה במקום העשירי בטבלה. בחיפה רשמו רק שלושה ניצחונות בעשרת המחזורים הראשונים, כשבשני המשחקים האחרונים רשמו השחקנים של עופר רחימי הפסדים צמודים למכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון. בקבוצה היו מרוצים מהיכולת הכללית במשחק הגביע האחרון נגד אליצור קרית אתא, ובעיקר מהעובדה שלראשונה מזה זמן רב עמד לרשותו של רחימי סגל מלא, מה שיצר אופטימיות לקראת משחק החוץ הקשה באילת.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
ינסו לשכוח מההפסד בגביע. קטש/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נהריה (19:35, משולב בספורט 5)

בגלבוע/גליל היו מאוכזבים מאוד מכך שלא הצליחו להשלים דאבל על מכבי תל אביב בשבוע שעבר, והחטאת הלייאפ של ג'ייסון סיגרס מנעה מהם את המקום ברבע גמר הגביע. עם זאת, במועדון היו גאים בשחקנים שכפו על הקבוצה העשירה שממול משחק צמוד, ואף שלטו לאורך שלבים רבים של ההתמודדות. למשחק הביתי נגד נהריה מגיעה גלבוע עם שני ניצחונות ליגה רצופים, ועם הידיעה שניצחון נוסף יקפיץ אותם למאזן חיובי, לראשונה העונה, בדיוק בתום הסיבוב הראשון. זיו בן צבי, שנפצע במשחק הגביע בשבוע שעבר, ייעדר בתקופה הקרובה מפעילות.

מן העבר השני, המשבר של עירוני נהריה מסרב לעצור. הקבוצה של אריק אלפסי נמצאת במרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום האחרון שמוביל בסיום העונה לליגה הלאומית. בשבוע שעבר הקבוצה הודחה בבושת פנים מגביע המדינה על ידי עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית, וגם באירופה היא נמצאת בעיצומו של רצף הפסדים שהרחיק אותם מעלייה לשלב 24 הגדולות. בסביבת המועדון מודים שהפסד במשחק בגן נר עשוי לגרור זעזוע גם בגזרת הצוות המקצועי, שכן במועדון ציפו להיות גם העונה בחלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully