וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "פרגוסון אמר שרונאלדו יחזור, נלחמתי להביא את בייל"

הסקוטי, מנג'ר סנדרלנד, יחזור ביום ב' לאולד טראפורד, לראשונה מאז פוטר. לקראת הביקור הוא נזכר: "הרגשתי שגארת' מתאים ליונייטד, היה לי סיכום עם טוני קרוס, פספסנו את ססק ברגע האחרון"

הבוקסינג דיי ביום שני יהיה יום מיוחד מאוד עבור דייויד מויס. לראשונה מאז פוטר בבושת פנים ממנצ'סטר יונייטד, אחרי שהוחתם כיורשו של סר אלכס פרגוסון לשש שנים ושרד בתפקיד בקושי עשרה חודשים רעים מאוד, ישוב הסקוטי לאולד טראפורד, הפעם כמנג'ר סנדרלנד הצנועה.

לקראת המשחק האמוציונלי הזה עבורו, החליט מויס לפתוח את כל מה שעבר עליו בתקופה הקצרה על הקווים של השדים האדומים: "המטרה האמיתית הראשונה שלי כשהגעתי ליונייטד הייתה גארת' בייל, ששיחק אז בטוטנהאם. לכל אורך הדרך הרגשתי שבייל הוא שחקן שמתאים ליונייטד. נלחמתי עליו עד לשנייה האחרונה ואפילו הגשנו עליו הצעה טובה יותר מזו שהגישה ריאל מדריד, אבל גארת' החליט שהוא רוצה לשחק רק בריאל. זה היה השחקן שהכי רציתי להביא".

עוד בנושא:

מוריניו נגד צ'לסי: "בפרמיירליג בחרו לתת מנוחה לחלק מהקבוצות"

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
לא זה ולא זה. רונאלדו ובייל/GettyImages

מויס לא נעצר שם: "השחקן השני שניסיתי מאוד להשיג היה ססק פברגאס. היינו בטוחים שנשיג אותו ורק ברגע האחרון הכול השתנה. אני זוכר גם שמהפעם הראשונה שפגשתי את סר אלכס, הוא תמיד אמר שיש סיכוי שכריסטיאנו רונאלדו יחזור ליונייטד. זו הייתה רמת השחקנים שכיוונו אליה. לא רציתי להביא 7-8 שחקנים חדשים, כי הסגל שהיה לי בדיוק זכה באליפות. גם טוני קרוס הסכים להגיע אלינו והיה אמור להצטרף בינואר. אני אישית סיכמתי מולו ומול הסוכן שלו".

"לפעמים, העסקאות לא יוצאות לפועל", הודה מויס, שבסופו של דבר נאלץ להסתפק במרואן פלאיני המאכזב, "כנראה שלכל אורך הדרך היינו בפיגור במרוץ אחר גארת' בייל, כי ריאל מדריד הלכה עליו בכל הכוח. ססק היה אכזבה עבורנו, כי זה היה מאוד קרוב. הרבה שחקנים הגיעו ליונייטד ולא ממש עשו שם את ההבדל. אבל אני מאמין שאם היו נותנים לי את הזמן והייתי מאמן את הקבוצה עד היום, הייתה לנו קבוצה טובה ומוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully