וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסין: "שנדונג לוננג הציעה 20 מיליון דולר על ערן זהבי"

בסין מדווחים כי נציגים של שנדונג נפגשו עם ראשי גוואנגז'ו ומוכנים להעביר גם שחקן תמורת הישראלי: "זה כסף קטן בשבילם". בשנדונג משחקים גרציאנו פלה ופאפיס סיסה ומאמן אותה פליקס מגאת

צילום מסך

האם חצי עונת הבכורה המוצלחת של ערן זהבי בליגה הסינית, שכללה 17 שערים ב-19 הופעות בכל המסגרות, תסדר לו מעבר ענק בקרוב?

על פי דיווחים בסין, שני נציגים של קבוצת שנדונג לוננג, שסיימה את העונה החולפת רק במקום ה-14 אך מחזיקה בסגל שמות כמו גרציאנו פלה ופאפיס סיסה, הגיעו לגוואנגז'ו ונועדו עם ראשי קבוצתו של זהבי בעונה האחרונה, גוואנגז'ו R&F, במטרה לסגור עסקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקת ענק בדרך? זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנדונג מחפשים מחליף לארגנטינאי וולטר מונטיז'ו, ששיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות ועבר לבוטאפוגו הברזילאית. המאמן, פליקס מגאת המנוסה, מעוניין לראות את זהבי מגיע לקבוצה שלו ובסין טענו שאם הדבר אכן ייצא אל הפועל, מגאת' ישנה מעט את המערך עבור זהבי ויתפקד את הישראלי כ"חלוץ מדומה", מאחורי פלה.

על פי הדיווח, העסקה, אם תתקיים, תעמוד על לא פחות מ-25 מיליון דולר עבור זהבי, הסכום אותו גוואנגז'ו קבעה. הסכום עצמו עשוי להיות קצת יותר נמוך, שכן במסגרת העסקה, ייתכן כי שנדונג תעביר לגוואנגז'ו גם שחקן נוסף, בו R&F מעוניינת. בסך הכול, בשנדונג הציעו 20 מיליון דולר שיעברו ישירות לגוואנגז'ו תמורת הכוכב הישראלי.

"זה כסף קטן עבור שנדונג", נכתב בדיווח בסין, "אם הקבוצה תרכוש את זהבי, האוהדים ידרשו לראות תוצאות. בסופו של דבר, זהבי נזקק רק לחצי עונה כדי לכבוש את הליגה הסינית".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully