וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: 15 נק' ב-45 שניות - הקאמבק המדהים בכל הזמנים?

קבוצת כדורסל תיכונים בארה"ב חזרה מפיגור בשניות הסיום בזכות מפגן צליפות יוצא דופן. וגם: מספרת מרהיבה בכדורגל חופים, פיל ג'ונס משנה הרגלים, טייריס רייס נעצר על ידי המשטרה ואיך כרמלו אנתוני מתכונן לחג המולד?

one

הקבוצה הזו, מליגת התיכונים בארה"ב, פיגרה 57:46, עם 45 שניות על השעון. היא קלעה 15 נקודות, בזכות חמש שלשות, בדרך לקאמבק מדהים

מי אמר שהאמריקאים לא יודעים לשחק כדורגל? מספרת מרהיבה של שחקן הנבחרת בכדורגל חופים

טייריס רייס נעצר ומשוחרר

תקרית לא נעימה לטייריס רייס, אקס מכבי תל אביב ושחקן ברצלונה. בזמן שנהג ברכבו, הרכז של הקטלאנים נעצר על ידי שוטר שהתבלבל והאשים אותו בכך שגנב את הרכב. לאחר מכן השוטר הבין את הטעות ושחרר את השחקן, שהביע את דעתו בחשבון הטוויטר על העניין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הניקס מוכנים לכריסמס

בינתיים, פורזינגיס בילה בדיסנילנד

אנטואן גריזמן נהנה מהטיול באמריקה

פיל ג'ונס מפסיק עם הפלייסטיישן

פיל ג'ונס, בלמה של מנצ'סטר יונייטד, סבל ממספר פציעות במהלך הקריירה וגם בפתיחת העונה הנוכחית הוא לא היה כשיר ונותר מחוץ לסגל של השדים האדומים. עם זאת, בחודש האחרון הבלם חזר לכושר משחק והוא הפגין יכולת טובה מאוד במרכז ההגנה של הקבוצה. ג'ונס התראיין בכלי התקשורת באנגליה לקראת המשחק מול סנדרלנד, והדגיש כי היום הוא מבין את החשיבות של המנוחה לאחר משחקים, ומה הוא צריך ולא צריך לעשות: "אני חושב שהתבגרתי והחכמתי בתקופה האחרונה. היום אני מבין כמה חשוב לנוח ולהחלים כמו שצריך. כשהייתי צעיר יותר, אחרי משחקים הייתי הולך לאכול או משחק בפלייסטיישן, כעת אני מבין שצריך לקחת את הדברים האלה הרבה יותר ברצינות על מנת להיות מוכן וטרי למשחק הבא".

פיל ג'ונס, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
משנה את סדר העדיפויות. ג'ונס/GettyImages

שחקני ההגנה של טנסי טייטאנס מה-NFL מוכנים למשחק הכריסמס שלהם

הבחור כועס על הכדור או משהו? איזו הנחתה אדירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully