וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר גביע המדינה בכדוריד: ניצחונות למכבי תל אביב, הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב

האלופה הביסה 19:33 את א.ס רמת השרון (פומרנץ הצטיין עם שמונה שערים), האדומים ניצחו בחוץ 21:30 את עירוני רחובות ואס"א תל אביב עלתה לאחר 27:33 על א.כ נס ציונה

שחקני מכבי תל אביב בכדוריד חוגגים. מכבי תל אביב בכדוריד, אתר רשמי
בשלב הבא. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדוריד

חגיגת משחקי רבע גמר גביע המדינה נערכה היום (שישי) אחר הצהריים. מחזיקת הגביע, הפועל ראשון לציון הייתה הקבוצה הראשונה שהעפילה לחצי הגמר, לאחר ניצחון משכנע ברחובות. האדומים יפגשו בשחזור חצי גמר של העונה שעברה את אס"א תל אביב, שגברה על נס ציונה. האלופה מכבי תל אביב הרשימה עם ניצחון מוחץ על א.ס רמת השרון, ותפגוש בחצי הגמר את מכבי ראשון לציון שגברה על בני הרצליה לאחר שנחלצה מפיגור משמעותי במחצית הראשונה. חצאי הגמר יתקיימו ב-23 בפברואר.

מכבי תל אביב – א.ס רמת השרון 19:33
נתוני הפתיחה היו מבטיחים. המוליכה המושלמת בתום הסיבוב הראשון פוגשת את השלישית בטבלה. שני משחקים שהתקיימו כבר בין השתיים הסתיימו בניצחון של רמת השרון על חודו של שער בגביע ווינר-שופטים, ואחד בהפרש שני שערים בליגה לזכות האלופה. בפועל, למרות דקות פתיחה יחסית שקולות יחסית, מכבי תל אביב פתחה מבערים בזכות יכולת מצוינת של השוער תום שם טוב, מצטיין המשחק (14 עצירות מ-23 זריקות), שהוזמן גם לסגל נבחרת ישראל, לצד גיל פומרנץ שהיה המבקיע המצטיין – 8 שערים מ-9 ניסיונות.

עירוני רחובות – הפועל ראשון לציון 30:21
כמו בסיבוב הראשון מול הפועל רמת גן, החניכים של עידן מימון שיחקו תכליתי והרשימו. האדומים פתחו עם 0:6 מוחץ, והגם שרנאטו ווגרינאץ שיחק דקות ספורות בחצי הראשון, הם ידעו להמשיך במומנטום ולהוליך 8:16 בהפסקה. בפתיחת המחצית השנייה שי הרשקוביץ הורחק, אבל אחיו גל הרשקוביץ ויתר שחקני רחובות לא רק שהצליחו לחזור, אלא מצאו עצמם בפיגור 25:13 (45'). יואב למברוזו הצעיר היה חתום על השער האחרון, שמנע הפסד בהפרש דו-סיפרתי מרחובות. הרבו לכבוש להפועל: ירמי סידי 7 שערים, אבישי סמולר 6, דניאל שקלים 4. שפטו שלומי בראון ואורן איטין.

אס"א תל אביב – א.כ נס ציונה 27:33
המפגש בין השתיים שהעפילו לחצי גמר העונה שעברה, ומתחו את שתי הראשוניות עד לכדי כמעט דרמה גדולה, סיפק משחק טוב. רם טורקניץ מול עמית כהן, זה מה שקיבלנו במחצית הראשונה שבה השניים לא הפסיקו להבקיע. אס"א כבר הוליכה ביתרון של ארבעה שערים, אבל עצירות טובות של מתן ארוואס החזירו את נס ציונה למשחק. המחצית השנייה לא איכזבה, ובדקה ה-45 דוד פנחסי מנס ציונה קבע 23:23. משם, בויאן ליובסיץ' נעל את השער, ורם טורקניץ שהיה נהדר וכבש 14 שערים דאג להחזיר את היתרון לאס"א שהלך וצמח עד לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully