וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קביטובה: "לא רואה את עצמי כקורבן, אעשה הכול לחזור לשחק במהרה"

הטניסאית הצ'כית, שנדקרה בביתה במהלך ניסיון שוד, שוחררה מבית החולים בפראג וסיפרה בהתרגשות: "הצלחתי להזיז את האצבעות בידי השמאלית, זוהי המתנה הכי טובה שיכולתי לבקש לחג המולד"

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
"אני מרגישה טוב". קביטובה/רויטרס

שלושה ימים לאחר שהותקפה בביתה במהלך ניסיון שוד ונפצעה קשה בידה השמאלית, פטרה קביטובה השתחררה היום (שישי) מבית החולים בפראג, הופיעה לראשונה מול המצלמות והתייחסה למה שעבר עליה ולתקופת ההחלמה הצפויה לה. הצ'כית בת ה-26, שעברה ניתוח שהוגדר כ"מציל קריירה" במשך קרוב לארבעה שעות, הצטוותה לנוח במשך שבועיים במיטה ולאחר מכן לא לשאת משקל בכלל בידה השמאלית במשך שלושה חודשים. במקרה הכי טוב היא תוכל לחזור לשחק בעוד כחצי שנה.

"אני שמחה לספר שאני מרגישה טוב", אמרה בהצהרה הפומבית, "הצוות הרפואי, המשטרה, המשפחה שלי והחברים נבחרת סיפקו לי תמיכה מדהימה במצב הקשה. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מהם על תרומתם בימים האחרונים. נדהמתי והתרגשתי ממבול ההודעות והאהבה שקיבלתי ממשפחת הטניס, מהאוהדים ומהציבור. תודה לכם".

עוד בנושא

פטרה קביטובה תשוחרר בשישי מבית החולים, המשטרה פרסמה קלסתרון של התוקף
"לפי התרחיש הטוב ביותר, קביטובה תחזור לשחק טניס תוך חצי שנה"

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
"מבקשת פרטיות ושלווה". קביטובה/AP

"למרות שמה שקרה היה מאוד מפחיד", הוסיפה, "אני לא רואה את עצמי כקורבן, אני לא מרחמת על עצמי ולא מביטה לאחור. אני אשתמש בכל האנרגיה שלי ואתמקד בהחלמה. אעשה את הכול כדי שאוכל לחזור לשחק מהר ככל האפשר. אתמול בבוקר, במהלך בדיקה רפואית, הצלחתי להזיז את האצבעות בידי השמאלית. עבורי זוהי המתנה הכי טובה שיכולתי לבקש לחג המולד. אני מצפה לזמן שאבלה עם משפחתי ואני מבקשת לקבל פרטיות ושלווה במהלך המסע שלי לעבר החזרה למגרשי הטניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully