וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: סקאריונה לא צפוי להיות כשיר, מויאל בהרכב בית"ר

קשר מכבי תל אביב אמור להיות מחוץ לסגל למשחק מול מ.ס אשדוד, בניון עשוי לפתוח. מויאל ייפתח לראשונה העונה בהרכב בית"ר מול קרית שמונה, טל איילה חוזר ל-11 של הפועל כפר סבא. אחמד עאבד כשיר, הפועל חיפה ערכה שיחת סקייפ עם יואב כץ, רואש צפוי לפתוח

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:54: הפועל חיפה: שלומי ארבייטמן יפתח, בעוד מהראן לאלה שב לאימונים אך לא כשיר ל-90 דקות. ברונו פיניירו ישחק במקום פיליפ יאזביץ', ממנו שוקלים להיפרד. אושרי רואש תורגל במרכז ההגנה וההתלבטות של המאמן דני גולן היא לגבי עמדת המגן השמאלי.

המטרה בינואר תהיה להחתים בלם ומגן שמאלי וחנן ממן אמר: "תמיד טוב להתחזק ולעשות שינויים בינואר, למרות שלא תמיד יש מציאות. הקבוצה חייבת לשים דגש על כמות הספיגות. עובדים איתנו על זה וחשוב שנמשיך להשתפר". בשיחת הסקייפ שלו עם השחקנים אמר בין היתר יואב כץ: "צ'רצ'יל אמר 'כל עוד אנחנו מאמינים במטרה שלנו ויש לנו רצון ברזל לנצח, הניצחון לא יחמוק מאיתנו'" (איציק יצחקי).

פיליפ יאזביץ' הפועל חיפה. ברני ארדוב
יאזביץ' יעזוב בקרוב/ברני ארדוב

12:33: עירוני קרית שמונה: החלוץ אחמד עאבד צפוי להיות כשיר. עודד אלקיים וקאסיו פרננדס, הסובלים מפציעות בשריר הירך האחורי, לא יהיו בסגל (שלמה וייס).

12:32: הפועל חיפה: ברונו פיניירו ומהראן לאלה ערכו אימון מלא והם כשירים. בסיום האימון התכנסו השחקנים לארוחה משותפת ושיחת סקייפ עם הבעלים יואב כץ (איציק יצחקי).

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
כשיר לבית"ר. עאבד/ברני ארדוב

10:40: הפועל אשקלון: בקבוצה יודעים שניצחון מחר יביא לשיוויון נקודות בינם לבין הפועל כפר סבא (14 כ"א) ורואים במשחק ככזה שיכול להרים אותם אל מעבר לקו האדום. משה לוגסי ייעדר בשל כרטיסים צהובים, אסי בוזגלו עדיין אינו כשיר בשל הפציעה וריף מסיקה שסבל משפעת במהלך השבוע יישאר גם הוא מחוץ לסגל (אופיר סער).

10:12: מכבי תל אביב: גורם בקבוצה התייחס הבוקר לפער מבאר שבע ושם את הדברים בפרופורציות: "זה לא נתפס שהיינו צריכים להיות עכשיו שתי נקודות מבאר שבע. זה הכל. הפסדנו לבני יהודה ועשינו תיקו מול אשקלון וכפר סבא. אלה שבע נקודות שהלכו לאיבוד מול קבוצות שמכבי תל אביב חייבת לנצח. זה לא ייאמן איך איבדנו נקודות מולן" (יניב טוכמן).

10:00: מ.ס. אשדוד: שחקן במועדון אמר היום: "אם נבוא מול מכבי תל אביב כמו שבאנו מול באר שבע, נקבל שלישייה, אפילו שמכבי תל אביב לא טובה כבר חודשיים. הכול תלוי באיך אנחנו נבוא למשחק" (יניב טוכמן).

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, פרדראג ראיקוביץ' מאוכזבים. ברני ארדוב
במכבי תל אביב לא מאמינים כמה הם היו יכולים להיות צמודים לבאר שבע/ברני ארדוב

9:14: הפועל כפר סבא: טל איילה יחזור להרכב מחר מול הפועל אשקלון ויתפוס את מקומו של מאוויס צ'יבוטה או סלובודאן סימוביץ'. המאמן שרון מימר ימשיך במערך של שלושה בלמים כאשר סהר בראון מצטרף אל איציק כהן ודושאן מאטוביץ'. מקסים סקאביש וסלאבישה סטויאנוביץ' התבקשו להגביר את מאמציהם למצוא קבוצה חדשה ומחר שניהם לא יהיו בסגל (יניב טוכמן).

9:10: מ.ס אשדוד: אור אינברום ודרזאן בגאריץ' חוזרים לסגל אחרי פציעות ונראה שאינברום גם יפתח בהרכב. ניב זריהן מועדף כחלוץ המטרה ונראה שדין דוד יפתח על הספסל. יוסי מזרחי ורוני אוואט מעדיפים מערך של שני בלמים כך שבקישור האחורי ישחקו רק טום מונד ורועי בקל (יניב טוכמן).

שחקני מכבי תל אביב יוסי בניון, אייל גולסה. יוסי ציפקיס
יקבל צ'אנס מחודש בהרכב? בניון/יוסי ציפקיס

9:02: מכבי תל אביב: אוסקר סקאריונה לא כשיר לפתוח מחר מול מ.ס. אשדוד וככל הנראה גם לא יהיה בסגל. השחקן שרק חזר לסגל בשבת שעברה אחרי היעדרות ארוכה בשל מתיחה בשריר הירך, נעדר ממרבית אימוני השבוע ולא יוכל לסייע למכבי תל אביב שתחסר מחר את טל בן חיים המורחק. מי שעשוי לחזור להרכב הוא יוסי בניון שלא פתח זמן רב.

שגיב יחזקאל אמנם מתאמן, אבל הוא סובל מדלקת בכף הרגל וספק אם יהיה בסגל מחר. שוטא ארבלדזה עשוי להמשיך עם מערך של שני קשרי אמצע בלבד ולתת לברק יצחקי לפתוח לצידו של וידאר קיארטנסון. נוסא איגייבור שנעדר מהמשחק הקודם בשל מחלה, יחזור לסגל אבל ספק עדיין אם יפתח (יניב טוכמן).

9:00: בית"ר ירושלים: הקבוצה תצא היום לבית מלון והיא דרוכה מאוד לקראת המשחק בקרית שמונה, לאחר שצברה רק נקודה בשני המחזורים האחרונים. בבית"ר יודעים שתוצאה רעה עשויה לגרום לזעזוע, בעיקר בעמדת המאמן. קובי מויאל צפוי לפתוח לראשונה העונה. שמעון אבוחצירה וטל כחילה, שלא פתחו מאז ה-4:0 מול הפועל חיפה, גם תורגלו בהרכב, כאשר החלוץ צפוי להחליף את איתי שכטר והבלם ישתלב במערך שלושת הבלמים לצד דן מורי ודוד קלטינס.

בצוות המקצועי עושים הכנות להתמודדות עם החלק הקדמי של הקריה, לאור חסרונו של חסוס רואדה. קלטינס אמור לסייע בשמירה על אחמד עאבד אם זה יעלה בהרכב וגם לחלוץ שלומי אזולאי ניתנה תשומת לב מיוחדת. ז'והאן אודל עדיין פצוע והסיכויים שיהיה בסגל לא גבוהים (אופיר סער).

קובי מויאל, שחקן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
לחץ בבית"ר, מויאל בהרכב לראשונה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully