וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: 0:3 לאלאבס מול חימנסטיק, שער ענק למרסלו דיאס

מנדס, סוברינו וקרסטיצ'יץ' סדירו לפלגרינו מקום בשמינית, הצ'יליאני סובב כדור חופשי ב-0:1 של סלטה מול מורסיה. בילבאו עלתה אחרי 0:3 ביתי מול ראסינג סנטאנדר. אלקורקון הפתיעה את אספניול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני סלטה ויגו חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שברצלונה, סביליה ואוסאסונה הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר, שלב 32 האחרונות בגביע המלך ננעל הערב (חמישי) ארבעה מפגשים כאשר אלאבס, סלטה ויגו העפילו לשלב הבא. מאוחר יותר: אתלטיק בילבאו ניצחה 0:3 את ראסינג סנטאנדר ועלתה, אלקורקון עברה את אספניול אחרי 1:1 ב-120 דקות ודו קרב פנדלים.

עוד בנושא:

בלם העתיד של ריאל, הפספוס של ברצלונה: תגליות חצי העונה באירופה
"לפלורטינו פרס אין שמץ של מושג בכדורגל, לריאל מדריד אין זהות"
גביע המלך: ברצלונה הביסה את הרקולס 0:7 ועלתה לשמינית הגמר

תקציר: ויאריאל - אלאבס 2:0. one
בשלב הבא. פלגריני/one

אלאבס - חימנסטיק 0:3 (0:6 בסיכום המפגשים)

אחרי יתרון של שלושה שערים מהמפגש הראשון, הקבוצה של מאוריסיו פלגרינו טיילה גם מול הקהל הביתי והשלימה רצף של חמישה משחקים רצופים ללא הפסד ו-0:6 בסיכום שני המפגשים. אדגר מנדס (12), רובן סוברינו (31, בפנדל) וננאד קרסטיצ'יץ' (40) כבשו לטובת אלאבס מול הקבוצה מליגת המשנה, שספגה הפסד חמישי ברציפות בכול המסגרות. אוטר קאקבדזה הותיר את האורחת בעשרה שחקנים אחרי שספג צהוב שני כבר בדקה ה-30.

סלטה ויגו - אקו"ם מורסיה 0:1 (0:2 בסיכום המפגשים)

עוד קרב הוכרע לטובת קבוצת הלה ליגה כאשר המארחת התאוששה מהרצף השלילי בליגה והנחילה לקבוצה מתחתית ליגת המשנה הפסד חמישי ברציפות. התכולים חזרו אל הבלאיידוס ובזכות שערו הראשון העונה של מרסלו דיאס. הקשר הצ'יליאני סובב כדור חופשי מושלם בדקה ה-29 והשלים 0:2 בסיכום שני המפגשים.

אתלטיק בילבאו - ראסינג סנטאנדר 0:3 (1:5 בסיכום המפגשים)

גם אתלטיק בילבאו עלתה בקלות לשמינית הגמר. הבאסקים ניצחו בלי קושי מיוחד 0:3 בבית את ראסינג סנטאנדר. קסאבייר אטקסייטה כבש את הראשון בדקה ה-17, ראול גרסיה הכפיל בדקה ה-47 ואיניאקי וויליאמס השלים בדקה ה-72. בילבאו עולה שלב עם 1:5 בסיכום המפגשים.

אספניול - AD אלקורקון 1:1 (אלקורקון עלתה אחרי פנדלים)

הקבוצה מליגת המשנה הצליחה להפתיע את אספניול מהליגה הבכירה ולהדיח אותה. אלבארו חימנס העלה את אלקורקון ליתרון בדקה ה-20, הרנאן פרס איזן בדקה ה-84 וכפה הארכה. שתי הקבוצות לא הכריעו את ההתמודדות ב-30 דקות ההארכה והלכו לדו קרב פנדלים, שם הצליחה האורחת לנצח בזכות פנדל מכריע של אותו חימנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully