וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ניצחונות לרמת חן ואשדוד, תבוסה לרמת השרון ואוסטפלד

שתי הקבוצות החזקות בליגה חגגו, רמת חן עם 49:70 על מכבי רעננה, אשדוד עם 62:84 מול הפועל זכרון/מעגן. רמת השרון הובסה 87:63 על ידי בנות הרצליה. חולון - הפועל ראשון לציון 72:65

שחקנית מכבי רמת חן צ'לסי הופקינס, שחקנית א.ס. רמת השרון נוף קדם. מנהלת כדורסל הנשים, מערכת וואלה! NEWS
שוב סיפקה את הסחורה. הופקינס/מערכת וואלה! NEWS, מנהלת כדורסל הנשים

אולי פורים לא בא פעמיים בשבוע, אבל דווקא לפני חנוכה קיבלנו שבוע עם שני מחזורים מליגת כדורסל הנשים בשבוע אחד. ומה בתפריט? מכבי רמת חן המשיכה להבריק והביסה בקלות את מכבי רעננה, מכבי אשדוד ניצחה בקלות, אורנה אוסטפלד ורמת השרון ספגו תבוסה והפועל ראשון לציון ניצחה את אליצור חולון.

מכבי רעננה - מכבי רמת חן 70:49

לא הולך לקבוצה של לירון שרף לאחרונה. הפעם מכבי רעננה הפסידה למכבי רמת חן החזקה, שם צ'לסי הופקינס (המכונה גם ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים) שוב הייתה ברמה משל עצמה עם 17 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אליסה בראון קלעה 23 וקלט 5 ריבאונדים, בריה הולמס קלעה 19 וקלטה 7 ריבאונדים. קאריסמה פן קלעה 18 נקודות אצל המפסידה וקלטה 5 ריבאונדים, אבל לא הייתה לה מספיק כריזמה כדי להוביל את רעננה לסנסציה. רמת חן ראשונה עם 1:6.

מכבי אשדוד - הפועל זכרון/מעגן 62:84

הלהקה של עדן ענבר חגגה ניצחון ביתי נינוח בדרך לשיפור מאזנה ל-1:5 מול קבוצת התחתית של הפועל זכרון/מעגן, שנמצאת עם 4:2 אחרי שישה משחקים. טיפני ג'קסון הוביל את קלעיות אשדוד עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, קטיה לויצקי הוותיקה והטובה קלעה 14 וקלטה 5 ריבאונדים. אצל זכרון/מעגן סיימו ארבע שחקניות עם מאזן דו ספרתי של נקודות כשקימבלי דמינגז מובילה אותם עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, אבל גם 6 איבודים.

בנות הרצליה - א.ס. רמת השרון 63:87

לראות קבוצה נרפית ומאכזבת כל כך תחת אורנה אוסטפלד? לזה אנחנו ממש לא רגילים. א.ס. רמת השרון חטפה תבוסה קשה ועומדת על 3:3 העונה, בעוד הקבוצה של גלעד כץ עומדת על 2:5. טיילר היל הובילה את קלעיות הרצליה עם 24 נקודות (4 מ-7 לשלוש) ו-5 אסיסטים, סיירה בורדיק הוסיפה 19 וקלטה 11 ריבאונדים, כשקישה המפטון מוסיפה 19 נקודות וקולטת 8 ריבאונדים. למרות הכול, אוסטפלד דיברה בסיום על כך שהישראליות הצעירות שלה מראות התקדמות.

אליצור חולון - הפועל ראשון לציון 72:65

הקבוצה מעיר היין עם ניצחון חשוב ובסך הכול שני העונה ומול הקבוצה של רועי אייזנברג, הבן של שאול, שספגה הפסד רביעי בשישה משחקים. שיי קלי בלט אצל המנצחת עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים, אבל גם עם 7 איבודים, אשלי קלי קלעה 19, קלטה 7 כדורים חוזרים ופינקה את חברותיה ב-6 אסיסטים, ג'יליאן רובינס קלעה 8, אבל סיפקה מטרייה אווירית בליל חורף קר עם 12 ריבאונדים ו-4 חסימות. אטוניה ניגיפה קלעה 24 וקלטה 8 ריבאונדים, מרקל ווקר קלעה 10 והוסיפה 11 ריבאונדים כשאלכסיס הורנבקל קרובה לטריפל-דאבל ויש יאמרו אף לקוואדרפל-דאבל עם 7 נקודות (2 מ-14 מהשדה), 11 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 5 חטיפות וגם 5 איבודים.

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
חטפה תבוסה, אבל ממשיכה לקדם את הצעירות. אוסטפלד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully