וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום בין ירושלים והרצליה על חלוקת ההכנסות ברבע גמר הגביע

22.12.2016 / 19:00

לאחר חילופי האשמות בין הצדדים הגיעו קבוצות ליגת העל להבנות לקראת המשחק שייערך בשבת הבאה: "הסיכום מכבד את עקרון חלוקת ההכנסות ומשקף את ההוצאות הכרוכות בהפעלת משחק בארנה"

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

לאחר יומיים שכללו חילופי האשמות והעברת מסרים דרך התקשורת, הודיעו הערב (חמישי) הפועל ירושלים ובני הרצליה על כך שהושגו הסכמות בעניין מחירי הכרטיסים ואופן חלוקת ההכנסות לקראת המפגש בין הקבוצות שייערך ברבע גמר גביע המדינה ביום שבת הבא. כזכור, שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להבנות מאז ההגרלה, כשגם פגישת גישור שנערכה במשרדי איגוד הכדורסל לא הובילה את הצדדים לעמק השווה. דווקא כשנראה היה שהצדדים נמצאים על סף פיצוץ, וכי כל צד לא מוכן ללכת לכיוון השני, הושגה היום פריצת הדרך המיוחלת.

"הסיכום שהושג מכבד את עקרון חלוקת ההכנסות במשחקי הגביע, ומשקף את ההבנה של בני הרצליה את ההוצאות הכרוכות בהפעלת משחק בארנה. אבל הכי חשוב הוא, שההבנות מבטיחות מחירי כרטיסים הוגנים לרווחתם של אוהדי שתי הקבוצות. צפויה חגיגת כדורסל אמיתית ואנו מנצלים את ההזדמנות לקרוא לאוהדים להגיע בהמוניהם", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם שתי הקבוצות.

המשחק בין ירושלים להרצליה יפתח את חגיגת רבע גמר גביע המדינה ביום שבת הבא, ה-31 לדצמבר, בשעה 19:30 בארנה בבירה. יום לאחר מכן ייפגשו שתי קבוצות נוספות מליגת העל כשמכבי אשדוד תארח את מכבי חיפה בהיכל הקריה בשעה 21:00. משחקי רבע הגמר יגיעו לסיומם ביום שני עם מפגשים בין קבוצות הלאומית לקבוצות ליגת העל - הפועל באר שבע תארח ב"קונכיה" את הפועל חולון (18:25), ואילו עירוני נס ציונה תארח ב"מושבה" את מכבי תל אביב (18:35).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully