וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בשיקטאש תציע 14 מיליון יורו עבור ראקיצקי ותנסה להחזיר את מריו גומז

מסע החימוש של יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית נמשך. אחרי שסיכמו עם באבל, הנשרים רוצים להחזיר את חלוץ נבחרת גרמניה לקדנציה נוספת, גם בלם שחטאר על הכוונת. קווארסמה יעזוב?

מריו גומז שחקן וולפסבורג (שמאל) עם ג'פרי ברומה. GettyImages
מבוקש. גומז/GettyImages

אחרי שהגיעה להבנות עם ריאן באבל לקראת חודש ינואר, בשיטקאש ממשיכה לחשוב על חיזוק לקראת הקרב מול הפועל באר שבע בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. על פי הדיווחים היום (חמישי) בטורקיה נשיא המועדון, פיקרט אורמן, סימן שני מועמדים לקראת חלון ההעברות.

עוד בנושא:

בכר מחכה לבאבל: ההולנדי בדרך לחתימה תמוהה בבשיקטאש
על כנפי נשרים: בשיקטאש חוזרת לישראל, חזקה מבעבר - הכירו את היריבה
הליגה האירופית: הפועל באר שבע תשחק נגד בשיקטאש

ירוסלב ראקיצקי, נבחרת אוקראינה. AP
המכשול בפני התקפת באר שבע? ראקיצקי/AP

השם הראשון ברשימה של הנשיא הוא מריו גומז. החלוץ הגרמני שיחק במדי הנשרים בעונה הקודמת והבקיע 26 שערים ב-33 הופעות אך המצב הביטחוני בטורקיה הוביל אותו לעזוב והוא חתם בוולפסבורג עד 2019. גומז מתקשה לשחזר את יכולתו הטובה והוא כבש רק ארבעה שערי ליגה במדי הזאבים. בבשיקטאש מוכנים לרכוש את גומז, אבל עדיין לא ברור האם וולפסבורג תסכים לשחרר את החלוץ, שנכלל בסגל של יואכים לב ליורו 2016 וקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. בבשיקטאש לא פוסלים לשאול את החלוץ עד סוף העונה עם אופציה לצרף אותו באופן קבוע בקיץ הקרוב.

שם נוסף שנמצא על הכוונת של הנשרים הוא ירוסלב ראקיצקי, בלם שחטאר דונייצק ונבחרת אוקראינה. הבלם בן ה-27 נחשב לאחת המטרות הבכירות של בשיקטאש, שספגה רק 13 שערים בליגה אך מדורגת במקום הרביעי בלבד מבחינת ספיגות. חוזהו של ראקיצקי פג ב-2018 וקיימת אפשרות ששחטאר תעדיף למכור אותו בחודש ינואר. מחירו של הבלם, שמסוגל לשחק גם כמגן שמאלי, מוערך ב-14 מיליון יורו. בעבר שמו נקשר עם ברצלונה אך הוא נותר אצל הענקית האוקראינית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ריקרדו קווארסמה שחקן בשיקטאש חוגג. רויטרס
יעזוב לטובת סין? קווארסמה/רויטרס

בינתיים הסגל של סנול גונש עשוי לעבור זעזוע כואב כאשר ריקרדו קווארסמה שוקל לעזוב את הקבוצה לטובת הכסף הגדול בליגה הסינית. אלוף אירופה עם נבחרת פורטוגל דחה את המגעים להארכת חוזהו עם הנשרים כאשר מספר קבוצות מהמזרח הרחוק מעוניינת להכפיל את שכרו, שעומד על כ-2 מיליון יורו לעונה. קווארסמה בן ה-33 נחשב לשחקן המסוכן ביותר בסגל של הנשרים והוא כבש העונה שלושה שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות ובישל חמישה בליגה.

בשיקטאש מדורגת במקום השני בליגה הטורקית עם 32 נקודות, היא הודחה משלב הבתים של ליגת האלופות ותפגוש את הפועל באר שבע ב-16 בפברואר באצטדיון טוטו טרנר, הגומלין יתקיים ב-23 בפברואר בוודאפון ארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully