וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "אני מאמין בסוני ווימס, כל הקבוצה מאמינה בו"

22.12.2016 / 15:41

מכבי תל אביב ערכה אימון לפני ההמראה למשחק נגד דרושאפקה (שישי, 19:45, 5 לייב). ליובין: "מדובר ביריבה אתלטית ומאוד איכותית, שמשחקת מהר". אייברסון: "צריכים לבוא מוכנים ולהילחם"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

פחות מ-24 אחרי ההפסד הדרמטי לצסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב התאמנה לקראת המשחק מול דרושאפקה ודיוויד בלאט (שישי, 19:45, 5 לייב) ותמריא לטורקיה בשעות הערב. איתי שגב ממשיך בשיקום וחזר לאימונים מלאים, מייק צירבס בספק להתמודדות מחר. ליאור ליובין יעמוד על הקווים לפני מינויו של איינארס בגאצקיס ביום שבת.

מכבי תל אביב חוזרת אל "זירת הפשע", המקום בו נרשמו אחד הרגעים המביכים של המועדון בשנים האחרונות. הצהובים היו זקוקים לניצחון ב-11 הפרש כדי לעלות שלב וכאשר המשחק התקרב לסיומו והם ראו כי לא יצליחו להשיג את ההפרש הרצוי, הם החלו להחטיא במכוון מהעונשין כדי לנסות לכפות הארכה, שתיתן להם חמש דקות נוספות להגיע ליתרון הרצוי. הניסיון המביש הזה לא צלח והיא הפסידה בארבע הפרש, 70:66. צפו בתקציר המשחק.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה בתום משחק צמוד
דיוויד בלאט: "גאה בבגאצקיס, משמח אותי שהוא יאמן את מכבי תל אביב"

קולטון אייברסון/יוסי ציפקיס

ליובין אמר היום: "כשמפסידים משחק צמוד תמיד יש הרגשת החמצה, עכשיו צריך להעביר אותה מהר מאוד. מה קרה? צריך לראות את המשחק עוד כמה פעמים ולא להתייחס לשחקן כזה או אחר. אני מאמין בסוני ווימס, הקבוצה מאמינה בסוני. אני מסתכל על התמונה הגדולה ולא מתייחס להחלטה אחת".

על היריבה מחר אמר ליובין: "דרושאפקה קבוצה אתלטית שמשחקת מהר. יש לה קליעה ברמה מאוד גבוהה, היא עשתה ניצחון גדול על פנרבחצ'ה, מדובר בקבוצה מאוד איכותית. אני מאוד מעריך את דיוויד בלאט. נפגשנו בעבר במסגרות אחרות, אני אשמח לראות אותו".

קולטון אייברסון אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים בסדר. לקחנו כמה דברים טובים מהמשחק אתמול, הרגשנו שאנחנו צריכים לנצח, היו כמה שריקות נגדנו אבל כבר דיברנו על דרושאפקה ואיך ננצח אצלם. יש להם קבוצה טובה, עם מאמן מצוין והם משחקים טוב כרגע. הם רשמו ניצחון גדול אתמול, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולהילחם".

לקראת ההמשך הוסיף הסנטר: "יש לנו משחק חשוב מאוד ונתעסק בנושא המאמן רק אחריו. היו כמה משחקים בדרך שהיינו צריכים לנצח והמאזן לא מראה את הרמה האמיתית שלנו. יש עוד עונה ארוכה והקבוצה הזו ממש לא הולכת לוותר על כלום. אני לא חושב שוויתרנו. השריקות אתמול היו נגדנו, לא שגרתיות למשחק ביתי. צריך להישאר בפוקוס".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully