וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: מרקו קילינגסוורת' קיבל הודעה שהוא משוחרר

22.12.2016 / 12:38

הסנטר האמריקאי (34, 2.01) שסחף את הקבוצה הדרומית להשארות בעונה שעברה צפוי לעזוב בעקבות העובדה שבקרוב לא יהיה זכאי להטבות מס. עירוני רמת גן מהלאומית הביעה עניין בשירותיו

one

מכבי קרית גת הודיעה אמש (רביעי) לסנטר הקבוצה מרקו קילינגסוורת' כי הוא משוחרר ורשאי לחפש קבוצה חדשה. ההודעה מגיעה לאחר שמוקדם יותר השבוע שחררה הקבוצה הדרומית את ג'יימס סינגלטון שעבר לליגה הקוריאנית. קילינגסוורת' עצמו הופתע מעצם ההודעה, והקבוצה שנועלת את טבלת ליגת העל עדיין לא הגיעה איתו להבנות על הפיצוי שיקבל על כך. לוואלה! ספורט נודע כי אחת הסיבות להודעה היא העובדה כי השחקן לא יעמוד בקרוב בתנאים שמזכים שחקנים אמריקאים בהטבות מס, בשל התקופה הארוכה בה נמצא בישראל, מה שיגרום לעלות שכרו לתפוח. מי שכבר הביעה עניין בשחקן היא עירוני רמת גן, נועלת טבלת הליגה הלאומית.

קילינגסוורת' (34, 2.01) עבר תחנות רבות בקריירה שלו בליגת העל. הוא הגיע לברק נתניה, משם המשיך למכבי חיפה, אך לא סיים את העונה ועבר להפועל גלבוע/גליל, עמה הגיע עד לגמר הפלייאוף. אחרי עונה אחת באליצור אשקלון חזר לנתניה וממנה עזב את ישראל למספר שנים. בעונה שעברה הגיע במהלך העונה לקרית גת ועזר לקבוצה להשאר בליגה עם 15.6 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע. את העונה הנוכחית פתח פצוע, פציעה ממנה חזר לפני מספר שבועות, כשהוא רושם בחמישה משחקים 7.8 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע.

קרית גת מדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל עם שני ניצחונות מ-11 משחקים. אלעד חסין צפוי לנסות לצרף בקרוב גבוה במקומו של קילינגסוורת', שיחבור לקרטיס קלי, שהיה אמור בעצמו לעזוב את הקבוצה עד לאחרונה. אם יגיע מחליף, יישאר לחסין רק עוד חילוף אחד עד לסיום העונה. קרית גת תפגוש ביום חמישי הבא את עירוני נהריה למשחק השלמה במסגרת המחזור העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully