וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: "מכבי תל אביב הציעה 2.2 מיליון יורו על מיכאילו ריסטיץ'"

באחד האתרים הגדולים במדינה טוענים כי הכוכב האדום בלגרד מעדיפה את הצעת הצהובים עבור המגן השמאלי בן ה-21 ולא את זו של אספניול. הסיבה: מכבי תל אביב מוכנה לשלם את כל הסכום בתשלום אחד

AP

בסרביה ממשיכים לעסוק באפשרות שהמגן השמאלי, מיכאילו ריסטיץ' בן ה-21 מהכוכב האדום בלגרד, יצטרף למכבי תל אביב כבר בחלון ההעברות של ינואר. כזכור, לפני מספר ימים דיווחו במדינה שהצהובים גיששו בנוגע לשחקן, אותו ניסו לצרף כבר בקיץ, אך לא רק הם, אלא גם אספניול.

היום (חמישי) מדווחים בסרביה שמכבי תל אביב מתחילה להתקדם בכל הקשור לעסקה, והציעה לכוכב האדום בלגרד 2.2 מיליון יורו - סכום נמוך רק במעט מהסכום שהציעה אספניול - 2.3 מיליון יורו, אך בקבוצה מעדיפים את הצעתה של מכבי תל אביב מסיבה אחת: סגנית האלופה הישראלית מוכנה להעביר את כל הסכום במכה, בעוד שהקטאלנים ביקשו להעביר 1.7 מיליון במכה אחת ועוד 600 אלף יורו בשלושה תשלומים.

בסרביה התייחסו לשתי ההצעות של השחקן כבר לפני מספר ימים: "הליגה הספרדית מאתגרת יותר מהליגה הישראלית, כמובן, אך התנאים במכבי תל אביב טובים יותר, במיוחד לאור העובדה שפרדראג ראיקוביץ', חברו הקרוב של ריסטיץ', משחק בשורותיה", נכתב בדיווח.

ריסטיץ', ילד אוקטובר 1995, משחק כקשר וכמגן שמאלי. הוא עלה לקבוצה הבוגרת כבר בשנת 2013 ומאז הספיק לרשום 68 הופעות ולכבוש חמישה שערים. הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה כשבספטמבר האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת במשחק ידידות מול קטאר.

מיכאילו ריסטיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. AP
מתקרב? ריסטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully