וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני בן זקן מונה למאמן הפועל קטמון

המאמן בן ה-34, שהדריך העונה את עירוני קרית שמונה עד שפוטר מתפקידו, יעמוד על הקווים בליגה הלאומית ויחליף את פרדי דוד שסיים את תפקידו: "מאחלים לו בהצלחה, יאללה בני, יאללה הפועל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוציא את הקבוצה מהבוץ? בן זקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני בן זקן, שהדריך העונה את עירוני קרית שמונה עד שפוטר על ידי איזי שרצקי, מונה למאמן החדש של הפועל קטמון ויחליף על הקווים את פרדי דוד שסיים את תפקידו לפני מספר ימים. בן זקן, כזכור, החל את העונה כמאמן הנוער בקבוצה הצפונית, אך מונה למאמן הקבוצה הבוגרת בעקבות הפיטורים של מוטי איוניר. אלא שבסוף נובמבר, במהלך משחק ליגה, הודיע הבעלים שרצקי כי הוא מפוטר מהקבוצה.

אחרי 15 מחזורים בליגה הלאומית, הפועל קטמון מדורגת במקום הלפני אחרון עם 14 נקודות, בדיוק כמו להפועל נצרת עילית והפועל ניר רמת השרון שנמצאות מעליה בטבלה. במשחק האחרון הובסה הקבוצה 6:0 על ידי מכבי אחי נצרת והיא עם ניצחון בודד בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

בן זקן שיחק בעירוני קרית שמונה בשנים 1999-2013. מיד אחרי שפרש השתלב בצוות האימון של הקבוצה ובשנים האחרונות עבד במגוון תפקידים, ביניהם עוזר מאמן ומאמן הנוער. לקראת סוף עונת 2014/15 הוא החליף את ברק בכר המפוטר ושימש כמאמן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully