וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "עשיתי מה שצריך כדי להתנתק מזכויות הניהול של בית"ר ירושלים"

21.12.2016 / 17:56

נציגו של הבעלים בדיון של הוועדה להעברת זכויות: "אפשר לאהוב את טביב או לא אבל הוא משקיע מיליונים בקבוצות אחרי שקודמיו ריסקו אותן". טביב לדיינים: "באו אליי הביתה כי נלחמתי באלימות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר שהוועדה להעברת זכויות קבעה כי על אלי טביב להעביר את זכויות הניהול של בית"ר ירושלים בשלוש השנים הקרובות, התקיים היום (רביעי) דיון בערעור שהגישו עורכי דינו של הבעלים יורם זמיר ונועם פורר.

מי שייצג את טביב בדיון הוא עורך הדין זמיר, שפתח את הדברים ואמר: "אפשר לאהוב את טביב או לא, אבל הוא משקיע באופן שיטתי שנים מיליונים בקבוצות כדורגל ומעמיד אותן על הרגליים אחרי שקודמיו ריסקו אותה. הסטנדרט בנוגע להרשעה בפלילים מוגזם, ראוי שיתנהגו פה בהיגיון ובסבירות בהתאם למקרה ולתרומתו כבעלים".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: ז'והאן אודל נפצע באימון ועלול להיעדר בשבת
פרשת לה פמיליה: אוהד בית"ר ירושלים נעצר ושוחרר למעצר הבית
נאמני הפועל תל אביב ביקשו הלוואה, 250 אלף שקל גיוסו למען הפעלת הקבוצה
הפועל באר שבע: יובל שבתאי הביע את רצונו לעזוב כבר בינואר
עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי יגיע לגמר גביע הטוטו

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עשה הכל כדי להתנתק. טביב/יוסי ציפקיס

נציגו של טביב הבהיר כי ההחלטה להעביר זכויות ניהול יושמה אך לקבוע תקציב אינה ישימה ומחייבת אותו להיות מעורב. מעבר לכך, הזמן שנקבע, כ-60 יום, הוא זמן לא ריאלי לביצוע פעולות פשוטות בהעברת הזכויות. בנוסף הוסיף עורך הדין זמיר: "טביב עשה מספיק פעולות בכדי לנתק עצמו כמו זכות חתימה, התפטר מכל וועדה ואף מינה מנכ"ל בראש הקבוצה. הוא כבר עשה מספיק כדי לעמוד בתנאים של ניתוק מהמועדון, לא צריך להחמיר מעבר לכך".

מצד ההתאחדות עורך הדין אפרים ברק אמר: "הסיטואציה אינה פשוטה. נמצא פתרון בו טביב יתנתק לשלוש שנים מזכויות הניהול ובזמן הזה יוכיח את מה שצריך להוכיח בכדי לזכות באמון מחדש ובזכויות הניהול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משה דמאיו מנכ"ל בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
המינוי של טביב. דמאיו/יוסי ציפקיס

טביב הגיב במהלך הדיון: "אמרתי את זה כבר מספר פעמים, עשיתי את מה שצריך כדי להתנתק אבל מה שדורשים הוא לא הגיוני. יש צורך על העניינים ולדעת מה קורה בעסק על מנת שלא יגיע למקום בו הקבוצה תיכנס למצוקה כלכלית ותזרימית".

הבעלים הוסיף בפני הדיינים: "קל לקבל החלטות. אני לא באתי לאף אחד, אנשים באו אליי הביתה כי נלחמתי באלימות וגזענות, היו באים אליי הביתה כל יום מהצהריים עד הלילה, איך אתם הייתם מתנהגים במקומי?". ההחלטה בעניין הערעור אמורה להתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully