וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת לה פמיליה: אוהד בית"ר ירושלים נעצר ושוחרר למעצר הבית

שלומי גבאי

19.12.2016 / 19:31

רן יצחקי בן ה-23 נחת בארץ במוצ"ש לאחר מספר חודשים בחו"ל ומיד נעצר בחשד כי היה חבר פעיל בארגון ושותף למספר אירועי תקיפה. במשטרה דרשו הארכת מעצר, השופט בחר במעצר בית של 5 ימים

שלט לה פמיליה ביציע בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שלט לה פמיליה ביציע בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

שוטרי משטרת נתב"ג עצרו במוצ"ש, סמוך לשעה 23:15, מיד עם נחיתתו בארץ, את רן יצחקי, תושב תל אביב בן 23 שהיה דרוש לחקירה במסגרת פרשת לה פמיליה והעבירו אותו לידי חוקרי מפלג התשאול של ימ"ר חוף, שחוקר את הפרשה .יצחקי, ששהה בחו"ל מאז חודש מאי השנה, היה דרוש לחקירה בחשד כי היה חבר פעיל בארגון והיה שותף למספר אירועי תקיפה אלימים יחד עם מעורבים נוספים.

בחקירתו לא הטיחו בו החוקרים באילו אירועים ספציפיים היה מעורב לכאורה, אולם אתמול (ראשון) הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בחיפה ונציג המשטרה רס"ב שגיב ביטון הגיש לשופט דו"ח סודי וביקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים בטענה כי על צוות החקירה לבצע פעולות חקירה רבות. החשוד נתון במשמורתה בשל החשש כי הוא עלול לשבש החקירה ובשל מסוכנותו. ביטון הוסיף כי מאז חודש יולי ניסתה המשטרה לאתר את יצחקי, ללא הצלחה.

רוזה דהרי הלוי, הסניגורית של יצחקי, טענה בדיון כי במשך כל החודשים בהם שהה החשוד בחו"ל, לא נעשתה כל פעולה גלויה לאתר אותו והמשטרה כלל לא דרשה אותו לחקירה או הגיעה לביתו לבצע חיפוש, ומכיוון שחלפו חודשים רבים, אין הוא יכול לשבש את החקירה ולא נשקפת ממנו כל מסוכנות ודרשה לשחררו לחלופת מעצר.

השופט זיו אריאלי קבע בהחלטתו כי עיון בחומר שהוצג בפניו מעלה חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו והורה על הארכת מעצרו ב-24 שעות. הבוקר הגיעה עו"ד דהרי הלוי להסכמה עם צוות החקירה כי מרשה ישוחרר למעצר בית מלא בבית הוריו במרכז הארץ למשך חמישה ימים תוך חתימה על הערביות שנקבעו. "לטענת מרשי, אין לו קשר לאף אירוע אלימות כאמור וכן לא הוטח בפניו דבר", אמרה רוזה דהרי הלוי לוואלה! ספורט. "אני מברכת על החלטת המשטרה לשחרר את מרשי ממעצר ומניחה כי במהרה יתברר כי אין לו קשר ישיר ו/ או עקיף לאירועים הנחקרים ע"י המשטרה במסגרת "לה פמיליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully